کد خبر : 134507
تاریخ انتشار : جمعه 11 نوامبر 2022 - 14:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آمادگی ۲۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی در مناطق محروم آذربایجان‌شرقی بسته هستند

آمادگی ۲۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی در مناطق محروم آذربایجان‌شرقی

آمادگی ۲۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی در مناطق محروم آذربایجان‌شرقی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از آمادگی ۲۰ گروه جهادی پزشکی برای ارائه خدمات درمانی به قشر نیازمند در مناطق محروم آذربایجان‌شرقی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، جواد احمدیان، در آیین آغاز اردوی جهادی پزشکی شهدای ارسباران در شهرستان اهر با اشاره به این‌که جامعه پزشکی پس از دوران دفاع مقدس، در

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از آمادگی ۲۰ گروه جهادی پزشکی برای ارائه خدمات درمانی به قشر نیازمند در مناطق محروم آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، جواد احمدیان، در آیین آغاز اردوی جهادی پزشکی شهدای ارسباران در شهرستان اهر با اشاره به این‌که جامعه پزشکی پس از دوران دفاع مقدس، در تمامی بحران‌ها حضور فعال داشته است، اظهار کرد: کادر درمان و بسیج جامعه پزشکی در طول نزدیک به ۳ سال گذشته از شیوع ویروس کرونا، در خط مقدم مقابله با این بیماری بودند اجازه ندادند هیچ بیماری از خدمات محروم بماند در حالی که در کشورهای غربی به همه‌ی بیماران رسیدگی نمی‌شد.

وی افزود: محرومیت جمهوری اسلامی از واکسن و دارو روحیه جهادی پزشکان و پرستاران در خدمات‌رسانی به مردم را تضعیف نکرد، بلکه با تلاش شبانه‌روزی در مسیر تضمین سلامتی مردم قدم برداشته و حتی صدها شهید نیز تقدیم کردند.

وی، اردوهای جهادی پزشکی را در خدمات‌رسانی درمانی به مردم تأثیرگذار دانست و گفت: در واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا، ۸۰۰ دانشجو داوطلب در قالب گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی در طرح واکسیناسیون عمومی مشارکت کردند و همچنین مشارکت سپاه و بسیج در واکسیناسیون نتایج مثبتی به همراه داشت.

احمدیان از آمادگی ۲۰ گروه جهادی پزشکی برای ارائه خدمات درمانی به قشر نیازمند در تبریز و مناطق محروم آذربایجان‌شرقی خبر داد و یادآور شد: بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌شرقی قبلاً برای خدمات‌رسانی درمانی به اقشار نیازمند در مناطق محروم بیمارستان صحرایی دایر می‌کرد و اکنون اردوهای یک تا سه دایر و به مردم مناطق محروم خدمات درمانی ارائه می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به برگزاری اردوی جهادی پزشکی قرارگاه ثارالله در مناطق محروم آذربایجان‌شرقی گفت: ما در تأمین نیروی انسانی و کادر درمان در آذربایجان‌شرقی مشکلی نداریم، اما قرار بود تجهیزات درمانی از طرف قرارگاه ثارالله شرکت مس و کادر درمان از طرف بسیج جامعه پزشکی استان تأمین شود.ایسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.