کد خبر : 134258
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اکتبر 2022 - 9:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیگیر احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری اهر از وزیر ورزش و جوانان هستم بسته هستند

پیگیر احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری اهر از وزیر ورزش و جوانان هستم

پیگیر احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری اهر از وزیر ورزش و جوانان هستم

پیگیر احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری اهر از وزیر ورزش و جوانان هستم حمایت از ورزشکاران قهرمان و نخبگان ورزشی جزو وظایف مسئولان است   نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از عدم پیشرفت پروژه احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان اهر گفت: با گذشت بیش از ۱۰ سال از

پیگیر احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری اهر از وزیر ورزش و جوانان هستم

حمایت از ورزشکاران قهرمان و نخبگان ورزشی جزو وظایف مسئولان است

 

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از عدم پیشرفت پروژه احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان اهر گفت: با گذشت بیش از ۱۰ سال از آغاز عملیات ساخت این ورزشگاه هنوز پیشرفتی در ساخت آن صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، احمد محرم زاده، در مراسم افتتاح باشگاه خصوصی منطقه ارسباران، شهرستان اهر را مهد پرورش و زندگی مردان بزرگ و نام آور در عرصه های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و غیره عنوان کرد که هر کدام نقش مهمی در تاریخ این شهرستان و حتی کشور داشتند.

وی ضمن تاکید بر پیشرفت چشمگیر ورزش شهرستان اهر در سالهای اخیر گفت: توانمندی جوانان اهری در کلیه رشته‌های ورزشی بسیار عالی است و باید در حوزه ورزش این شهرستان زبان زد خاص و عام شود و زمینه رشد و پیشرفت ورزش این شهرستان فراهم گردد.

وی با بیان اینکه در دین اسلام به ورزش و تحرک سفارش های زیادی انجام شده است افزود: هر چقدر در ورزش هزینه شود در واقع سرمایه گذاری صورت گرفته است و در این راستا مسئولان ذیربط نیز باید بتوانند ارزش و اهمیت یک ورزشکار، قهرمان بین المللی و حرفه ورزشی را در جامعه به خوبی توصیف کرده و در زمینه توسعه، حمایت و شناخت بهتر قهرمانان و رشته های ورزشی در بین مردم تلاش کنند.

وی گفت: در چند سال اخیر در حوزه ورزش حرکت های قابل قبولی در سطح شهرستان اهر صورت گرفته که کافی نیست و باید رئیس ورزش و جوانان این شهرستان و سایر مسئولان ذیربط در حمایت از ورزشکاران و ایجاد زیرساخت های مختلف ورزشی تلاش بیشتر نمایند.

محرم زاده در ادامه ضمن انتقاد از عدم پیشرفت پروژه احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان اهر گفت: با گذشت بیش از ۱۰ سال از آغاز عملیات ساخت این ورزشگاه هنوز پیشرفتی در ساخت آن صورت نگرفته و طبق تذکری که به وزیر ورزش و جوانان داشتیم این موضوع بیان شد که، چرا اقدامی در ساخت این ورزشگاه انجام نمی شود؟ و همچنین در کنار این درخواست، پیگیر احداث سالن نیمه تمام رزمی، ایجاد پیست تارتان برای دوومیدانی و پیاده روی و دهها موارد دیگر از وزیر هستیم.

وی همچنین حمایت از ورزشکاران قهرمان و نخبگان ورزشی را جزو وظایف اصلی مسئولان ذکر کرد و افزود: باید در این راستا از ورزشکاران مدال آور که پرچم سه رنگ ایران اسلامی را در جهان به اهتزاز در می آورند تجلیل و حمایت جدی گردد.

محرم زاده بزرگترین آرزو و افتخار کشور را پرورش جوانان و نوجوانان ورزشکاری عنوان کرد که بتوانند با اراده راسخ و فولادین به قله های بزرگ موفقیت و قهرمانی در میادین ملی و بین المللی دست پیدا کند و این در سایه حمایت ها و کمک مسئولان به جوانان ورزشکار انجام شدنی است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، از پیگیری برای خرید تشک کشتی، افزایش فضای مناسب ورزشی، ایجاد زیرساخت های مناسب ورزشی برای جذب جوانان به ورزش و تندرستی، کمک به حل مشکلات ورزشکاران در جهت جذب سرمایه برای اعزام قهرمانان ملی و فراملی به مسابقات، رسیدگی به خواسته ها و مشکلات مالی ورزشکاران جوان و غیره خبر داد.

خبر از: مصطفی قربان موحد، خبرگزاری سراسری ایسنا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.