کد خبر : 133634
تاریخ انتشار : جمعه 16 سپتامبر 2022 - 9:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رمز پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس اتحاد و همدلی بود بسته هستند

رمز پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس اتحاد و همدلی بود

رمز پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس اتحاد و همدلی بود

ضرورت نشر ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در بین مردم فرماندار کلیبر، هفته دفاع مقدس را احیای ولایت مداری و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل ذکر کرد و گفت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس اتحاد و همدلی بین نیروهای نظامی و مردمی بود. به گزارش پایگاه

ضرورت نشر ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در بین مردم

فرماندار کلیبر، هفته دفاع مقدس را احیای ولایت مداری و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل ذکر کرد و گفت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس اتحاد و همدلی بین نیروهای نظامی و مردمی بود.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، میرحسین بهادری، در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان کلیبر ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و لزوم ترویج و نشر دلاوری‌ها و ایثارگری های رزمندگان ۸ سال جنگ تحمیلی توسط مسئولان در بین مردم  از مسئولین خواست در برگزاری هرچه باشکوه این مراسمات تلاش کنند.

وی با اشاره به پیروزی های متداول رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت از جمله در کشورهای یمن، سوریه و عراق و ریشه کن شدن گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه، آن را مدیون دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و سردارانی چون سردار حاج قاسم سلیمانی و همدانی برشمرد.

بهادری هفته دفاع مقدس را احیای ولایت مداری و تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل ذکر کرد و گفت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس اتحاد و همدلی بین نیروهای نظامی و مردمی بود که با وجود کمترین تجهیزات جنگی نیز رزمندگان ایران اسلامی حتی یک وجب از خاک کشور را به دست دشمنان ندادند.

فرماندار کلیبر، هفته دفاع مقدس را صحنه بازخوانی عاشورای حسینی و لبیک گویی جوانان به فرمان ولی امر زمان عنوان کرد و این هفته را بهانه ای برای پاسداشت تمام حماسه آفرینی ها، ایثارگی ها و مقاومت رزمندگان اسلام برشمرد.

 

#اهروصال،فرمانده سپاه ناحیه کلیبر نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، تکریم از ایثارگران، جانبازان و خانواده های معزز شهدا را جزو وظایف اصلی ذکر کرد.

سرهنگ پاسدار رسول حسین پور گفت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگانی است که در ۸ سال دفاع مقدس با شجاعت و دلیری در مقابل دشمنان ایستادند و به پیروزی رسیدند.

وی در ادامه از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و… ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان کلیبر نیز اشاره کرد. ایسنا و ایکنا

خبر از: مصطفی قربان موحد  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.