کد خبر : 13285
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 مارس 2015 - 15:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ژاپن هم حریف فوتبالیست‌های ایران نشد بسته هستند

ژاپن هم حریف فوتبالیست‌های ایران نشد

ژاپن هم حریف فوتبالیست‌های ایران نشد

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا بیم ایران در دومین دیدار خود در تورنمت ژاپن امروز از ساعت ۱۰:۵۰ به وقت محلی برابر میزبان قرار گرفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک پیروز این میدان شد. علی غلام زاده، عارف محمدعلیپور، امیرحسین اسماعیل زاده، محمدرضا میرزاده (۴۵ سعید





به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا بیم ایران در دومین دیدار خود در تورنمت ژاپن امروز از ساعت ۱۰:۵۰ به وقت محلی برابر میزبان قرار گرفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک پیروز این میدان شد.

علی غلام زاده، عارف محمدعلیپور، امیرحسین اسماعیل زاده، محمدرضا میرزاده (۴۵ سعید آهنی)، محمد شریفی ، محسن معظمی، طاها شریعتی، ذبیح اله کوهکن، محمدرضا داوری ، وحید نامداری و عرفان صادقی (۳۲ مهدی بنی افشار) بازیکنانی بودند که مقابل تیم ملی نوجوانان ژاپن به میدان رفتند.
محسن معظمی دقیقه هفت و مهدی بنی افشار دقیقه ۵۹ گل های ایران را به ثمر رساندند و وحید نامدرای در دقیقه ۵۸ از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد.
کوزو تاشیما، نایب رئیس فدراسیون ژاپن از نزدیک این بازی را نظاره کرد، به کادر و سرپرستی تیم خوش آمد و این پیروزی را به تیم تبریک گفت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.