کد خبر : 132198
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 جولای 2022 - 18:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توجه ویژه به بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها ضروری است بسته هستند

توجه ویژه به بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها ضروری است

توجه ویژه به بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها ضروری است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه به بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها ضروری است. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، احمد محرم زاده یخفروزان در دیدار با اهالی روستای مزرعه حاج عابدین از توابع شهرستان اهر گفت: توجه ویژه به بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه به بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، احمد محرم زاده یخفروزان در دیدار با اهالی روستای مزرعه حاج عابدین از توابع شهرستان اهر گفت: توجه ویژه به بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها ضروری است.

نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، ارتقاء محصولات کشاورزی و تولیدات لبنی و دامی را امری مهم قلمداد کرد و افزود: باید با استفاده از روش‌های نوین، سهم تولیدات روستایی را هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی افزایش دهیم.

وی فعالیت‌های اشتغال روستایی را در کاهش مهاجرت به شهرها مؤثر دانست و اظهار کرد: با ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، شاهد مهاجرت معکوس در حوزه روستایی خواهیم بود.

محرم زاده اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان اهر را امری مهم قلمداد کرد و گفت: روستاها یکی از قطب‌های تولید در کشور هستند که با ایجاد و گسترش امکانات و زیرساخت‌ها، شاهد رفاه حال روستانشینان عزیز خواهیم بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نقش‌آفرینی روستائیان در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: دولت و مجلس درصدد تأمین نیازهای اساسی مردم و ارتقا سطح معیشت در روستاها است که به حول و قوه خداوند متعال شاهد حل مشکلات و رونق اقتصادی در روستاها خواهیم بود.

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.