کد خبر : 132152
تاریخ انتشار : جمعه 15 جولای 2022 - 10:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نگاه مسئولان برای سرمایه گذاری باید در مناطق محروم باشد بسته هستند

نگاه مسئولان برای سرمایه گذاری باید در مناطق محروم باشد

نگاه مسئولان برای سرمایه گذاری باید در مناطق محروم باشد

نگاه مسئولان برای سرمایه گذاری باید در مناطق محروم باشد/ظرفیت های کلیبر برای توسعه و پیشرفت بسیار مناسب است   رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: نگاه مسئولان برای سرمایه گذاری باید در مناطق محروم کشور باشد تا موجبات توسعه و پیشرفت در این مناطق نیز مهیا شود. به گزارش پایگاه خبری

نگاه مسئولان برای سرمایه گذاری باید در مناطق محروم باشد/ظرفیت های کلیبر برای توسعه و پیشرفت بسیار مناسب است

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: نگاه مسئولان برای سرمایه گذاری باید در مناطق محروم کشور باشد تا موجبات توسعه و پیشرفت در این مناطق نیز مهیا شود.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، صابر پرنیان در آیین افتتاحیه تولید اتصالات سیستم سوخت رسانی خودرو در شهرستان کلیبر، نیروی انسانی را ثروت یک منطقه برشمرد و گفت: با وجود ثروت نیروی انسانی است که منطقه به پیشرفت و توسعه می رسد و شهرستان کلیبر نیز از این ثروت غنی بوده و از سرمایه گذاران بخش خصوصی تقاضا داریم به این شهرستان توجه ویژه کنند.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه مسئولان از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در شهرستان کلیبر افزود: در این راستا آمادگی داریم با ایجاد بسترهای مناسب سرمایه گذاری در این منطقه فرش قرمز را از هر نقطه کشور حتی به از تهران تا کلیبر پهن کرده و برای توسعه، اشتغال و پیشرفت این شهرستان گام برداریم.

پرنیان گفت: در آذربایجان شرقی برای حمایت از کسب و کارهای خرد و کلان اقدامات اساسی صورت گرفته که اکنون ۲۶ مگا پروژه در این راستا در حال اجراست که با تشکیل زنجیره‌ای در آینده نزدیک موجب اتفاقات بزرگ در استان خواهند شد.

وی افزود: آذربایجان شرقی در صنعت خودروسازی تجاری مقام اول کشوری و در قطعه سازی قطب کشور می باشد و با توجه به وجود ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی همچنان برای توسعه حرکت خواهد کرد و افتتاح تولید اتصالات سیستم سوخت رسانی خودرو در مجموعه شرکت تولیدی هوراند ‌ پلاستیک کلیبر آن هم در منطقه صفر مرزی ایران و شکست انحصار در این حوزه یک افتخار بزرگ برای استان و منطقه می باشد که امیدواریم این موفقیت‌ها را با همکاری مسئولان، مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی بیشتر و بیشتر در این مناطق شاهد باشیم.

پرنیان گفت: برای ادامه موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها در تولید اشتغال باید مسئولان در رفع موانع، بسترسازی و خصوصاً ارائه تسهیلات به شرکت‌ها و سرمایه گذاران در مناطق مختلف استان اقدامات جدی و اساسی انجام دهند.

 

ظرفیت های کلیبر برای توسعه و پیشرفت بسیار مناسب است

فرماندار شهرستان کلیبر نیز در ادامه مراسم با اشاره به شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی ظرفیت های این شهرستان را در توسعه، پیشرفت، تولید و اشتغال بسیار مناسب برشمرد.

#اهروصال، میر حسین بهادری، شرکت تولیدی هوراند پلاستیک را باعث خیر و برکت برای منطقه عنوان کرد و گفت: این شرکت با گذشت ۱۲ سال از تاسیس که به عنوان تولید کننده بطری بود هم اکنون به ظرفیت بزرگی در تولید قطعات خودرویی که از نیازهای اصلی خودروسازان کشور است تبدیل شده و امیدواریم همچنان با توسعه و پیشرفت یکی از مولفه‌های مهم تولید در استان و حتی کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به اشتغال ۱۲۰ نفر از جوانان بومی این منطقه در شرکت تولیدی هوراند پلاستیک گفت: با افتتاح قسمت اتصالات سیستم سوخت رسانی خودرو ظرفیت ۱۵۰ نفر افزایش و در آینده نیز با گسترش این مجموعه جوانان بومی بیشتری در این شرکت به تولید و اشتغال خواهند پرداخت و چرخ تولید و صنعت همچنان در این شهرستان به گردش در خواهد آمد.ایسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.