کد خبر : 131986
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 جولای 2022 - 16:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سوء مدیریت مسئولان باعث عقب ماندگی منطقه ارسباران شده است+عکس بسته هستند

سوء مدیریت مسئولان باعث عقب ماندگی منطقه ارسباران شده است+عکس

سوء مدیریت مسئولان باعث عقب ماندگی منطقه ارسباران شده است+عکس

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: سوء مدیریت و بی‌تدبیری برخی مسئولان در گذشته باعث عقب ماندگی منطقه ارسباران و اهر در این برهه از زمان شده است. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، احمد محرم زاده در مراسم اختتامیه جشنواره رویداد ایده آرا با محوریت آموزش و توانمندسازی زنان بدسرپرست و

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: سوء مدیریت و بی‌تدبیری برخی مسئولان در گذشته باعث عقب ماندگی منطقه ارسباران و اهر در این برهه از زمان شده است.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، احمد محرم زاده در مراسم اختتامیه جشنواره رویداد ایده آرا با محوریت آموزش و توانمندسازی زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست در حوزه‌ی مشاغل خانگی آذربایجان شرقی ضمن تاسف از آمار بالای تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان اهر گفت: با وجود ظرفیت‌های بالای منطقه برای توسعه و پیشرفت متاسفانه بیشترین درصد مردم منطقه تحت پوشش کمیته امداد می باشد که به واسطه سوء مدیریت، ضعیف و بی‌تدبیری مسئولان علیرغم ظرفیت‌های فراوانی که منطقه دارد همچنان عقب مانده است.

وی افزود: اگر تاکنون مسئولان کشوری و استانی به منویات و رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در خصوص تولید و اشتغال عمل می‌کردند به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا می‌کردیم.

محرم زاده در ادامه از کمیته امداد خواست در توانمندسازی زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست در مشاغل خانگی و ارائه تجهیزات و تسهیلات تولیدی و اشتغالزا گام‌های اساسی بردارند.

وی، نخبگان و دانشمندان را سرآمد همه علوم برشمرد و خواستار توجه ویژه مسئولان به تفکرات و ایده‌های آنها در راستای پیشرفت و توسعه‌ی منطقه ارسباران و شهرستان اهر شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس پتانسیل‌های منطقه ارسباران و شهرستان اهر را در تمام حوزه‌های کشاورزی، دامداری، معدن، صنعت را غنی برشمرد و افزود: با برنامه ریزی دقیق و در راس آن ابتکار عمل است که می توانیم از کلیه ذخایر و ظرفیت‌های منطقه ارسباران به نفع پیشرفت، تولید و اشتغال بهره مند شویم.

وی گفت: مسئولان منطقه باید با استفاده از فکر نوین، تجهیز و به روز رسانی مراکز رشد و دانش بنیان زمینه بهره مندی از ظرفیت های منطقه را فراهم کنند.

محرم زاده در ادامه از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای توسعه و پیشرفت مرکز رشد شهرستان اهر خبر داد و گفت: این تسهیلات بزودی به این مرکز پرداخت خواهد شد که انتظار داریم این مرکز نیز با پویایی، تجهیز و آمادگی کامل نسبت به سال‌های گذشته به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کند.

وی افزود: وظیفه مسئولان در قبال مردم و شهر ورود اقتصاد، پیشرفت، توسعه و… است.

وی شهرستان اهر را مرکز تولید سیب در استان عنوان کرد و گفت: می‌توان با ایجاد کارخانجات کوچک مقیاس و ارائه تسهیلات کوتاه مدت به مشاغل خانگی زمینه تولید چیپس میوه خصوصا چیپس سیب را در راستای ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم خصوصاً مددجویان کمیته امداد این شهرستان فراهم کنیم.

محرم زاده کمیته امداد امام خمینی(ره) را از جمله فعال‌ترین سازمان‌ها در سطح کشور عنوان کرد و گفت: هر طرح و ایده ای که با نام کمیته امداد به مجلس ارائه می‌شود اکثریت نمایندگان از آن دفاع و کمک می‌کنند.

وی، نقش کمیته امداد را در ایجاد اشتغال بسیار تاثیرگذار برشمرد و گفت: این کمیته تاکنون با تلاش شبانه روزی برای زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست کشور شغل های متعدد ارائه داده است.

محرم زاده در ادامه از حمایت مجلس در خصوص کمک به کمیته امداد استان خبر داد و افزود: اگر توسعه‌ای در استان اتفاق بیفتد مسلما در شهرستان‌ها نیز توسعه خواهیم داشت.ایسنا

عکس و خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.