کد خبر : 12999
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مارس 2015 - 4:17
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اولین سالگرد شهید خلیلی در شلمچه برگزار شد بسته هستند

اولین سالگرد شهید خلیلی در شلمچه برگزار شد

اولین سالگرد شهید خلیلی در شلمچه برگزار شد

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، به مناسبت سالگرد شهادت شهید امر به معروف و نهی از منکر طلبه شهید علی خلیلی، مراسم گرامیداشتی با حضور خانواده شهدا و زائران راهیان نور در زیارتگاه شلمچه برگزار شد. حجت‌الاسلام فاضل‌پیشه با تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و شهادت طلبه شهید خلیلی به جایگاه امر





به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، به مناسبت سالگرد شهادت شهید امر به معروف و نهی از منکر طلبه شهید علی خلیلی، مراسم گرامیداشتی با حضور خانواده شهدا و زائران راهیان نور در زیارتگاه شلمچه برگزار شد.

حجت‌الاسلام فاضل‌پیشه با تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و شهادت طلبه شهید خلیلی به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: این فریضه مهم مانند نماز جزء واجبات همگانی است و انجام آن بر تمامی افراد جامعه لازم است.

فاضل پیشه با بیان اینکه اجرای همه فریضه‌ها در جامعه با اجرای امر به معروف و نهی از منکر ممکن است، گفت: هر کس باید به سهم خود در نهی از منکر و به وجود آوردن جامعه‌ای پاک و عاری از تخلف تلاش کند.

وی ادامه داد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر زیربنای همه محسنات بوده و موجب پیشرفت فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه کارهای فرهنگی در جامعه ضروری است، یادآور شد: اگر معروفات در جامعه اسلامی ترویج نشود منکرات در جامعه افزایش می‌یابد و فساد و تباهی جامعه را نابود می‌کند.

فاضل‌پیشه مجاهدت در راه خدا را انسان‌ساز دانست و تصریح کرد: انسان با تحمل سختی‌ها و مشکلات، هستی‌اش را برای توحید می‌دهد و لذا می‌تواند ایمانش را بارورتر سازد؛ ایمانی که از عرفان و شناخت قلبی انسان مؤمن نشأت گرفته است.

این کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی و ایثارگری شهدا هستیم، افزود: دفاع از ولایت مهمترین پیام شهدا به ماست.

در این مراسم جمعی از جهادگران بسیجی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.