کد خبر : 126086
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 15:15
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فداکاری معلم هوراندی جان دانش آموز را نجات داد بسته هستند

فداکاری معلم هوراندی جان دانش آموز را نجات داد

فداکاری معلم هوراندی جان دانش آموز را نجات داد

معلم هوراندی با یک اقدام فداکارانه جان دانش آموزی را که در چاه افتاده بود نجات داد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، شامگاه  بیست و پنجم آبانماه ۱۴۰۰ حادثه تلخ و  تاسف بار و غم انگیزی که در محله مسکن مهر شهر هوراند اتفاق افتاد و  دل هر شهروندی را جریحه دار کرد.   در طول

معلم هوراندی با یک اقدام فداکارانه جان دانش آموزی را که در چاه افتاده بود نجات داد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، شامگاه  بیست و پنجم آبانماه ۱۴۰۰ حادثه تلخ و  تاسف بار و غم انگیزی که در محله مسکن مهر شهر هوراند اتفاق افتاد و  دل هر شهروندی را جریحه دار کرد.  

در طول سال همواره از فداکاری و ازخودگذشتگی معلمان یاد می‌کنیم که در باور عمومی جامعه به‌عنوان بخشی از شغل معلمی شناخته می‌شود و گاه تا جایی پیش می‌رود که با گذشت از جان حماسه‌آفرین می‌شود.

ماجرا از این قرار است شامگاه  پارسا سیفی نژاد با همبازی های محله خود در نزدیک خانه مشغول بازی بودند که حادثه تلخ و  تاسف بار وغم انگیزی  اتفاق افتاد و دل هر شهروندی را جریحه دار کرد در این میان  نباید فداکاری  یک معلم بنام  فرج اله  ابراهیمی را فراموش کرد که مانند پدری دلسوز برای نجات دانش آموز و پدر مهربانش با وجود شرایط سختی که می دانست شاید برگشتی درکار  نباشد  تصمیم قاطعانه و سخت خودش را می گیرد و وارد  سپتیک فاضلاب مسکن مهر شهر هوراند شده و جان  دانش آموز پایه چهارم ابتدایی پارسا  سیفی نژاد را از مرگ حتمی نجات می دهد کار ایثارگرانه، دلیرانه و فداکارانه این معلم بسیار ستودنی است.

فرج اله ابراهیمی بعداز نجات دانش آموز به قصد نجات پدر دانش آموز  دوباره به سپتیک فاضلاب مسکن مهر شهر هوراند وارد می شود اما  هر چه قدر  تلاش می نمایند متاسفانه نمی تواند پدر پارسا سیفی نژاد را از مرگ  نجات دهد و متاسفانه بعد از گذشت زمان به کمک یک جوان فداکار دیگر (محمد نجفی) با جنازه پدر دانش آموز از سپتیک بیرون می آیند.

 گفتنی است این معلم فداکار بعداز عملیات به علت مسمومیت شدید در شبکه بهداشت هوراند بستری شد و با کمک کادر پزشکی بهبود یافت./اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.