کد خبر : 12302
تاریخ انتشار : جمعه 20 مارس 2015 - 13:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیام نوروزی سرپرست شهرداری اهر بسته هستند

پیام نوروزی سرپرست شهرداری اهر

پیام نوروزی سرپرست شهرداری اهر

به گزارش اهروصال، در پیام دکتر رحیم شاهی سرپرست  شهرداری اهر به مناسبت عید باستانی نوروز آمده است:  خداوند متعال را شاکریم که توفیق دوباره عنایت فرمودند تا در گذر ایام، بهاری دیگر را تجربه و حلول سال جدید را درک نماییم و به پاس نعمت سلامت در رحمتش سجده شکر به جا آوریم. فرا

به گزارش اهروصال، در پیام دکتر رحیم شاهی سرپرست  شهرداری اهر به مناسبت عید باستانی نوروز آمده است:

 خداوند متعال را شاکریم که توفیق دوباره عنایت فرمودند تا در گذر ایام، بهاری دیگر را تجربه و حلول سال جدید را درک نماییم و به پاس نعمت سلامت در رحمتش سجده شکر به جا آوریم.

فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)،مقام معظم رهبری،خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و جانبازان،پرسنل خدوم شهرداری و به ویژه به مردم شربف و متعهد شهرستان اهر تبریک و تهنیت عرض مینمایم  و همچنین تسلیت مرا به مناسبت شهادت دخت نبی اکرم فاطمه زهرا (س)پذیرا باشید.

امیدوارم به برکت سیرت آن بانوی بزرگ،بتوانیم خادم شما مردم عزیز در سال جدید باشیم . در پرتو الطاف الهی  و عنایات حضرت ولی عصر(عج)سال ۹۳با همکاری  و مشارکت تک تک شما عزیزان در راستای خدمت رسانی بهتر که زمستان گذشته به جهت نزول برف و باران این نعمت بزرگ خداوندی با سربلندی و افتخار پشت سر گذاشته شد و مردم فهیم و بزرگوار و قدر شناس اهر از خدمات و تلاش های خدمتگزاران شان در شهرداری و در عرصه های مختلف بهره مند شدند.بدون تردید در سال جدید باز هم نیازمند  وحدت و همدلی،صداقت،صمیمیت و خلوص نیت منجر به پیشرفت ها و خدمات رسانی بیشتر است و بر اساس همین باور و رویکرد به استقبال سال نو میرویم.

بهترین آرزوها را  برای شهروندان از خداوند متعال آرزومندم تا برکات و خیرات بی پایانش را بر همه ما فزونی نموده و با تقرب دلها به یکدیگر فرصت های بیش تری برای ساختن شهری آباد،ایجاد فضاها و مراکز مورد نیاز شهروندان شریف فراهم گردد.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از یکایک شهروندان همیشه همراه شهرداری،سال ۱۳۹۴ را سالی در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر خدمتگزاران خود را بیش از بیش در نهاد اجنماعی شهرداری همراهی نمایید.

                                                           خادم مردم  شریف اهر

                                                  رحیم شاهی؛ سرپرست شهردرای اهر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.