کد خبر : 115070
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 ژوئن 2018 - 14:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هماهنگی دستگاه ها در اهر برای برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران بی نظیر است بسته هستند

هماهنگی دستگاه ها در اهر برای برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران بی نظیر است

هماهنگی دستگاه ها در اهر برای برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران بی نظیر است

علی محرمی اظهار داشت: با شناختی که از فرماندار وقت شهرستان اهر دارم یقین دارم جشنواره تئاتر امسال بدون مشکلات سال قبل و هرچه باشکوه‌تر از دوره‌های قبل برگزار می‌گردد.

به گزارش اهروصال؛ علی محرمی؛ معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران اظهار داشت: نگاهی که امروزه به تئاتر و نقش آن در جامعه می‌شود ابتدا وجود نداشت. در جشنواره سال گذشته نیز کمبودهایی داشت که باعث گله گذاری در این شورا شده است و این اشتباه است زیرا این شورا محل سیاست‌گذاری است نه گله گذاری و شکایت از سال‌های قبل جشنواره تئاتر.

وی در ادامه افزود: با شناختی که از فرماندار وقت شهرستان اهر دارم یقین دارم جشنواره تئاتر امسال بدون مشکلات سال قبل و هرچه باشکوه‌تر از دوره‌های قبل برگزار می‌گردد.

همچنین شهرستان اهر از معدود شهرستان‌هایی است که فرماندهی و معاونت فرهنگی سپاه آن شهرستان نیز در این جشنواره تماماً پای جشنواره ایستاده و از آن حمایت می‌کند و این اتفاق کم‌نظیری است.

در تمامی شهرستان‌های استان این اتحاد بین ادارات و ارگان‌ها برای برگزاری جشنواره و همچنین موفقیت جشنواره تئاتر اهر مثال زده می‌شود و به مسئولان شهرستان کلیبر گفته‌شده است اگر می‌خواهند در جشنواره فیلم کوتاه پیشرفت کنند از تجربیات جشنواره تئاتر ارسباران استفاده کنند زیرا اهر توانسته است به‌خوبی این جشنواره را به سطح ملی و بین‌المللی ارتقا دهد.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی عنوان کرد: شهرستان اهر با ۶ گروه ثبت‌شده نمایش جزء اولین شهرستان‌ها بعد از تبریز در این زمینه است به‌گونه‌ای که هیچ‌کدام از شهرستان‌ها این تعداد گروه نمایشی در خود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر اهر نیز مانند سایر جشنواره‌های استان و منطقه با کمبود منابع مالی روبرو است و در این زمینه بهترین راه استفاده از منابع محلی برای رفع این کمبود است. درواقع تمامی دستگاه‌ها با مشکل کمبود بودجه دست‌وپنجه نرم می‌کنند ولی امیدواریم تمامی دستگاه‌ها وادارات در کنار جشنواره باشند و یاری رسانند.

وی در پایان در خصوص کمک‌های مالی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به جشنواره اذعان داشت: در سال گذشته ریالی از سمت وزارت برای هنرهای نمایشی، موسیقی، مد و لباس اختصاص نیافته است ولی هزینه کرد های بسیار زیادی در این زمینه‌ها داشته‌ایم ولی طبق توافقی که داشته‌ایم برای جشنواره تئاتر ارسباران نیز کمک‌هایی در نظرخواهیم گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.