کد خبر : 11474
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مارس 2015 - 9:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تیم شهرداری تبریز در آستانه صعود به دیدار نهایی بسته هستند

تیم شهرداری تبریز در آستانه صعود به دیدار نهایی

تیم شهرداری تبریز در آستانه صعود به دیدار نهایی

به گزارش به نقل از فارس از تبریز، در آخرین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال کشور تیم شهرداری تبریز در تهران به مصاف پیکان می‌رود. بازی اول دو تیم در تهران با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم پیکان خاتمه یافته بود. در بازی دوم در تبریز تیم والیبال شهرداری تبریز در

به گزارش به نقل از فارس از تبریز، در آخرین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال کشور تیم شهرداری تبریز در تهران به مصاف پیکان می‌رود.
بازی اول دو تیم در تهران با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم پیکان خاتمه یافته بود. در بازی دوم در تبریز تیم والیبال شهرداری تبریز در یک دیدار سخت و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت و کار به بازی سوم کشید. در این مرحله هر تیمی که دو بار برابر حریف خود به پیروزی برسد به دیدار نهایی راه خواهد یافت.
تیم شهرداری تبریز در دو سال گذشته در دور مقدماتی برابر پیکان در تهران به برتری رسیده و این امیدواری وجود دارد که شاگردان بناکار بتوانند یک بار دیگر میزبان نامدار خود را مغلوب کرده و به دیدار نهایی راه یابند.
تیم شهرداری تبریز در صورت صعود به دیدار نهایی به مصاف همنام ارومیه‌ای خود خواهد رفت. والیبال تبریز در مسابقات باشگاهی صاحب یک نایب قهرمانی و دو عنوان سومی است. تیم موتوژن تبریز در سال ۷۹ به عنوان نایب قهرمانی ایران دست یافته و تیم ریخته‌گری تراکتورسازی نیز دو بار در سال‌های ۵۶ و ۷۳ به عنوان سوم کشور رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.