کد خبر : 113553
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فوریه 2018 - 19:24

تاکسی ها ویترین شهر هستند / با جذب گردشگر می توانیم شهرداری را به درآمد پایدار برسانیم

تاکسی ها ویترین شهر هستند / با جذب گردشگر می توانیم شهرداری را به درآمد پایدار برسانیم

بهبود جعفری اظهار داشت: تاکسی‌ها به‌نوعی ویترین شهر هستند و اگر راننده‌ای برخورد مناسب با شهروندان داشته باشد مسافران نیز با دیدن این صحنه پی به فرهنگ غنی شهر می‌برند.

به گزارش اهروصال؛ بهبود جعفری رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای عالی استان‌ها بعدازظهر امروز؛ در جلسه بررسی مشکلات تاکسی‌ها اظهار داشت: تاکسی‌ها به‌نوعی ویترین شهر هستند و اگر راننده‌ای برخورد مناسب با شهروندان داشته باشد مسافران نیز با دیدن این صحنه پی به فرهنگ غنی شهر می‌برند.

وی در ادامه افزود: بنده مشکلات و سختی‌های شغل تاکسی‌رانی را درک می‌کنم و میدانم مردم‌داری کار سختی است، بخصوص تاکسی‌ها که با انواع مردم بااخلاق های مختلف سروکار دارند ولی به یاد داشته باشید که شما ترویج‌دهنده فرهنگ شهر هستید؛ زیرا اگر گردشگری وارد شهر شود و اولین برخوردش که با تاکسی‌ها است خوب باشد قطعاً دوباره به اهر سر خواهد زد ولی اگر روی خوش نبیند نه خودسر خواهد زد و نه اهر را برای کسی توصیه می‌کند.

بهبود جعفری خاطرنشان کرد: منطقه ما جاذبه‌های گردشگری بسیاری همچون جنگل‌های ارسباران، پارک جنگلی فندق لو، تالاب یوسف لو، مجتمع آب‌درمانی یئل سویی، موزه ادب و عرفان و بقعه شیخ شهاب‌الدین محمود اهری دارد. اگر به‌خوبی این جاذبه‌ها را به گردشگران معرفی کنیم و با کمک رویداد تبریز ۲۰۱۸ می‌توانیم گردشگری را در منطقه توسعه داده و اشتغال ایجاد کنیم.

عضو شورای شهر اهر در ادامه اذعان داشت: شهرداری‌ها باید توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری داشته باشند و یکی از منابع درآمدی شهرداری‌ها می‌تواند همین صنعت گردشگری باشد که با توسعه آن شهرداری نیز به یک درآمد پایدار می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
حسین دوشنبه , 26 فوریه 2018 - 20:25

سلام. این گفته ها راعمل باید،عضو شورا شما هستید وبایددرجهت شناساندن وجذب گردشگرودرآمد پایدار شهرداری اهر کاری انجام بدهید.

نظرات بسته شده است.