کد خبر : 113124
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 ژانویه 2018 - 18:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افتتاح‌ ۳ پروژه مجموعه آموزش‌وپرورش شهرستان اهر در ایام ا… دهه مبارک فجر بسته هستند

افتتاح‌ ۳ پروژه مجموعه آموزش‌وپرورش شهرستان اهر در ایام ا… دهه مبارک فجر

افتتاح‌ ۳ پروژه مجموعه آموزش‌وپرورش شهرستان اهر در ایام ا… دهه مبارک فجر

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان اهر گفت: یک مدرسه سه کلاسه در روستای قلندر توسط دفتر یاران با هزینه ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و مدرسه دو کلاسه روستای شنگوش آباد که مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای آن هزینه شده در ایام دهه فجر افتتاح خواهند شد.

به گزارش اهروصال؛ جعفر شجاعی رئیس آموزش و پرورش اهر در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر اظهار کرد: در ایام ا… دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سه پروژه مجموعه آموزش‌وپرورش شهرستان اهر افتتاح‌شده و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از سه پروژه این مجموعه باشگاه فرهنگیان شهرستان اهر خواهد بود گفت: باشگاه فرهنگیان شهرستان اهر در سال ۸۷ کلنگ زنی شده و به دلیل آسیب‌دیدگی برخی قسمت‌های آن در جریان زلزله ۹۱، کار آن نیمه‌تمام مانده بود.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان اهر با ذکر اینکه دو رئیس قبلی آموزش‌وپرورش شهرستان اهر نیز در این پروژه نقش داشته‌اند عنوان کرد: در زمان آقایان سعادتی و پورسلیمان نیز باشگاه فرهنگیان پیشرفت‌هایی داشت ولی در حد چهارچوب باقی‌مانده بود.

شجاعی افزود: مراحل تکمیلی و ظریف‌کاری باشگاه فرهنگیان در یک سال گذشته انجام‌شده و انشاا… در روزهای مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی مردم بزرگ ایران شاهد افتتاح‌شده و مورد بهره‌برداری از آن خواهیم بود برای این مجموعه که هزینه آن از طریق درآمدهای اختصاصی استان تأمین‌شده مبلغی بیش از ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی به دیگر پروژه‌های آماده افتتاح مجموعه آموزش‌وپرورش شهرستان اهر نیز اشاره کرد و گفت: یک مدرسه سه کلاسه در روستای قلندر توسط دفتر یاران با هزینه ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و مدرسه دو کلاسه روستای شنگوش آباد که مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای آن هزینه شده در ایام دهه فجر افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.