کد خبر : 113112
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 ژانویه 2018 - 20:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افتخار ادارات شهرستان همدلی و تعامل بین دستگاه هاست بسته هستند

افتخار ادارات شهرستان همدلی و تعامل بین دستگاه هاست

افتخار ادارات شهرستان همدلی و تعامل بین دستگاه هاست

مدد سمندری گفت: یکی از اهداف مهمی که در قالب برنامه‌های دهه فجر باید صورت گیرد نشان دادن عملکرد دولت در قالب بنر و پلاکارد برای مردم است.

به گزارش اهروصال؛ مدد سمندری؛ معاون فرماندار شهرستان اهر؛ در جلسه هماهنگی دهه مبارک فجر گفت: یکی از اهداف مهمی که در قالب برنامه‌های دهه فجر باید صورت گیرد نشان دادن عملکرد دولت در قالب بنر و پلاکارد برای مردم است.

همچنین می‌بایست یادواره شهدایی درشان شهدای منطقه در اهر با سخنرانی حاج‌آقا آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار گردد.

وی با اشاره به اینکه همواره یکی از افتخارات شهرستان ما همدلی و تعامل بین دستگاه‌هاست که باعث بهتر برگزار شدن مراسم‌ها است؛ مطرح کرد: دهه فجر یکی از مهم‌ترین ایام در تقویم جمهوری اسلامی ایران و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است و ازاین‌رو تمامی دستگاه‌ها باید تمامی کارهای موردنیاز در خصوص هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این دهه باید صورت گیرد.

سمندری در پایان اطلاع‌رسانی را اصل مهم در برگزاری راهپیمایی دهه فجر اعلام کرد و گفت: برای اینکه مردم حضور پر شوری داشته باشند باید اطلاع‌رسانی به‌صورت کامل صورت گیرد و در این راستا از تمامی امکانات در دسترس  برای اطلاع‌رسانی باید استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.