کد خبر : 113070
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 ژانویه 2018 - 11:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بخش MRI در بیمارستان اهر یکی از ضرورت هاست بسته هستند

بخش MRI در بیمارستان اهر یکی از ضرورت هاست

بخش MRI در بیمارستان اهر یکی از ضرورت هاست

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی بخش MRI دربیمارستان باقرالعلوم اهر تأکید کرد.

به گزارش اهروصال؛ بیت‌الله عبداللهی عصر امروز در بازدید از بیمارستان باقرالعلوم اهر با اشاره به موافقت وزیر بهداشت و علوم پزشکی با اختصاص دستگاه MRI برای بیمارستان اهر و موافقت و پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این خصوص اظهار کرد: این امر خیلی زودتر باید اتفاق می‌افتاد.

وی گفت: نیاز عمومی و جدی این شهرستان و شهرهای همجوار به این دستگاه باعث شد از مسوولان ذی‌ربط بخواهیم ضمن پیگیری موضوع نسبت به راه‌اندازی سریع آن در بیمارستان این شهرستان اقدام کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تنها بیمارستان اهر به جهت ارائه خدمات به بیش از ۴۰۰ هزار نفر از اهالی منطقه ارسباران،نصب تجهیزات پزشکی پیشرفته از جمله MRI، سی تی اسکن جدید، بخش‌های مجهز به فناوری‌های نوین نیازمند این تجهیزات است و این را خواسته به حق مردم شریف شهرستان و منطقه ارسباران می‌دانیم که امیدواریم در کمترین زمان ممکن در بیمارستان باقرالعلوم اهر راه‌اندازی شود.

وی گفت: در صورت راه‌اندازی تجهیزات پیشرفته درمانی در این بیمارستان، دیگر شاهد حضور شهروندان اهری و شهرهای همجوار در مرکز استان و به تبع آن تحمیل هزینه‌های اضافی، ترافیک جاده‌ای و تصادفات متعدد ناشی از رفت و آمد بیماران و خانواده‌ها نخواهیم بود.

عبداللهی تصریح کرد: از سرمایه‌گذارانی که بخواهند در بخش بهداشت و درمان شهرستان اهر و ایجاد مجتمع‌های بیمارستانی در شهرستان اهر سرمایه‌گذاری کنند، حمایت می‌کنیم و در مراحل مختلف اداری، اخذ مجوز و تسهیلات بانکی مسوولان شهرستان آماده همکاری و همراهی با این عزیزان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.