کد خبر : 113018
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 ژانویه 2018 - 19:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پرستاران و پزشکان مطالباتی دارند که باید رسیدگی شود بسته هستند

پرستاران و پزشکان مطالباتی دارند که باید رسیدگی شود

پرستاران و پزشکان مطالباتی دارند که باید رسیدگی شود

دکتر مهدی زاده: پرستاران و پزشکان مطالبات به حقی دارند که باید برآورده شود، البته این‌یک مشکل سراسری است که به دلیل عدم هماهنگی شرکت‌های بیمه با مراکز درمانی به وجود آمده است و مسئولین پیگیر هستند تا این مشکلات در سریع‌ترین زمان حل شود.

به گزارش اهروصال؛ دکتر جعفر مهدی زاده؛ رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر؛ در مراسم تجلیل از پرستاران به مناسبت هفته پرستار؛ گفت: حضرت زینب یک اسطوره تاریخ‌ساز و باید افتخار تمامی پرستاران باشد که ولادت این بانوی بزرگوار گه حامی و پرستار کاروان اسرای عاشورا بودند را روز پرستار نام‌گذاری کرده‌اند.

وی در ادامه مطرح کرد: پرستاران و پزشکان مطالبات به حقی دارند که باید برآورده شود، البته این‌یک مشکل سراسری است که به دلیل عدم هماهنگی شرکت‌های بیمه با مراکز درمانی به وجود آمده است و مسئولین پیگیر هستند تا این مشکلات در سریع‌ترین زمان حل شود.

رئیس بیمارستان باقرالعالوم اهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در این مدتی که در خدمت شما هستم با هماهنگی‌های لازم برای بهبود خدمات در این مرکز گام برداریم تا بتوانیم این بیمارستان را به مرکز درمانی ارسباران و قره داغ تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.