کد خبر : 112938
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 ژانویه 2018 - 17:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کشف کالای قاچاق میلیاردی در اهر بسته هستند

کشف کالای قاچاق میلیاردی در اهر

کشف کالای قاچاق میلیاردی در اهر

فرمانده انتظامی اهر از کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش اهروصال؛ سرهنگ یونس منفرد؛ فرمانده انتظامی شهرستان اهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی کالاهای قاچاق در یک انبار در سطح شهرستان؛ شناسایی محل و کشف اقلام قاچاق را در دستور کار خود قراردادند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: مأموران در تحقیقات اولیه پلیسی محل دپوی کالاها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از آن، انواع لوازم‌خانگی ازجمله تعداد ۵۰ دستگاه اجاق‌گاز رومیزی، ۶۰ دستگاه پکیج دیواری، ۳۰ هزار و ۱۵۰ عدد تجهیزات گوشی همراه، هزار و ۱۰۳ عدد ترموستات (لوازم‌خانگی) ، انواع لوازم بهداشتی و لوازم‌التحریر کشف کردند.

فرمانده انتظامی اهر خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان امر، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۱ میلیارد و هشت‌صد میلیون ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا ۱ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی و کالاهای مکشوفه به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهر تحویل شدند.

سرهنگ منفرد در پایان عنوان کرد: در جهت تداوم و تشدید برنامه‌های کنترلی و نظارتی پلیس، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به‌فوریت های پلیس اعلام دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.