کد خبر : 112927
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 ژانویه 2018 - 19:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیش نیاز اشتغال مهارت آموزی است / تولید و اشتغال ۲ اصل مهم در جامعه است بسته هستند

پیش نیاز اشتغال مهارت آموزی است / تولید و اشتغال ۲ اصل مهم در جامعه است

پیش نیاز اشتغال مهارت آموزی است / تولید و اشتغال ۲ اصل مهم در جامعه است

زاهد محمودی گفت: شهرستان اهر دارای ظرفیت‌های بسیاری در زمینه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و IT است و باید در این شورا سیاست‌گذاری کنیم تا سهم هر دستگاه برای آموزش و اشتغال مشخص شود و مقداری نیز از سخت‌گیری‌های بی‌مورد کم کنیم تا موفقیتی در این زمینه کسب کنیم.

به گزارش اهروصال؛ زاهد محمودی؛ فرماندار اهر در شورای هماهنگی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: درزمینهٔ آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دستگاه‌های مختلفی دخالت دارند و هدف از این جلسه هماهنگی بین دستگاه‌هایی است که متولی این امر هستند تا ادارات بدانند در اهر چند نفر متقاضی اشتغال است یا چند نفر توانایی انجام کاری رادارند.

وی در خصوص پیش‌نیازهای اشتغال و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای عنوان کرد: سیاست امروزه آموزش‌وپرورش بردن دانش آموزان به سمت حرفه و مهارت‌آموزی است. یکی از ملزومات آن آموزش در حوزه فنی و حرفه‌ای است. اولین شرایطی که برای متقاضی‌های اشتغال در نظر گرفته‌شده است میزان آموزش آن‌ها است و برای این امر دستگاه‌ها باید ورود کنند و بحث آموزش را در اولویت قرار دهند تا کارآفرینی شود.

فرماندار اهر بابیان اینکه تولید و اشتغال ۲ مسئله مهم در جامعه است و اگر تولید نباشد اشتغالی هم وجود ندارد؛ اظهار داشت: شهرستان اهر دارای ظرفیت‌های بسیاری در زمینه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و IT است و باید در این شورا سیاست‌گذاری کنیم تا سهم هر دستگاه برای آموزش و اشتغال مشخص شود و مقداری نیز از سخت‌گیری‌های بی‌مورد کم کنیم تا موفقیتی در این زمینه کسب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.