کد خبر : 112909
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 ژانویه 2018 - 0:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آشوب گران نه برای ایران و نه اسلام دل نمی سوزاندند / دهه فجر تولد دوباره اسلام در ایران است بسته هستند

آشوب گران نه برای ایران و نه اسلام دل نمی سوزاندند / دهه فجر تولد دوباره اسلام در ایران است

آشوب گران نه برای ایران و نه اسلام دل نمی سوزاندند / دهه فجر تولد دوباره اسلام در ایران است

آیت الله حاجی زاده گفت: مردم ما از تمامی نیروی های مسلح بخصوص نیروی انتظامی بخاطر ایتسادگی در مقابل دست نشانده های استکبار جهانی قدردان هستند. این افراد به هویت ملی ما که پرچم ماست اهانت کردند.

به گزارش اهروصال؛ آیت الله حاجی زاده؛ امام جمعه اهر در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر عنوان کرد: مردم ما از تمامی نیروی های مسلح بخصوص نیروی انتظامی بخاطر ایتسادگی در مقابل دست نشانده های استکبار جهانی قدردان هستند. این افراد به هویت ملی ما که پرچم ماست اهانت کردند.

وی در ادامه افزود: این افراد نه برای اسلام و نه ایران دل نمی سوزانند. کسی که برای ایران دلش بسوزد می شود مانند سردار سلیمانی که گفت: کاش من را میسوزاندند ولی به پرچم اهانت نمی کردند. این افراد را باید از معترضینی که بخاطر مسائل مادی دست به اعتراض زده بودند جدا کرد و نباید در یک سمت دید. مردم ما مشکلاتی دارند که باید اصولی و قانونی حل شود.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از بهترین ایام است و به تعبیری تولد اسلام در ایران بوده و باعث برگشت مسیر مردم به سمت اسلام گردیده است.

امام جمعه اهر در پایان مطرح کرد: در این دور و زمان کسی حتی فکرش را هم نمی کرد کسی بتواند نظامی اسلامی را سر کار بیاورد ولی حضرت امام (ره) توانست این کار معجزه گونه را انجام دهد. در انقلاب اسلامی دست استکبار را از ایران و در دهه ۹۰ دست آنها را از منطقه بریدیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.