کد خبر : 112426
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 ژانویه 2018 - 17:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فتنه ۸۸ با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله) و با بصیرت مردم خنثی شد بسته هستند

فتنه ۸۸ با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله) و با بصیرت مردم خنثی شد

فتنه ۸۸ با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله) و با بصیرت مردم خنثی شد

آیت الله حاجی زاده: فتنه ۸۸ باتدبیر مقام معظم رهبری و با بصیرت مردم خنثی شد.

به گزارش اهروصال؛  امام‌جمعه اهر در جمع آحاد مختلف مردم گفت: فتنه ۸۸ در مرحله اول باتدبیر مقام معظم رهبری و در مرحله بعد با بصیرت مردم که شامل تشخیص فتنه و حرکت به‌موقع بود خنثی شد.

همایش بصیرت و میثاق با ولایت با حضور اساتید، کارکنان، دانشجویان و جمعی از آحاد مختلف مردم در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد.

در این مراسم امام‌جمعه اهر ضمن تجلیل از حماسه‌های مدافعین حرم ، امنیت حاکم بر کشور را مرهون خون شهدا و نیروهای مقاومت برشمرد و افزود از ابتدای شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمنان توطئه‌های زیادی کرده‌اند ولی اراده خدا بر این بوده که نور الهی در این منطقه از جهان آشکار بماند و توطئه‌های آن‌ها یکی پس از دیگری نقش بر آب شود .

آیت‌الله جواد حاجی‌زاده افزود: دشمنان در هیچ عرصه‌ای اعم از نظامی، سیاسی، اقتصادی موفق به ضربه علیه نظام اسلامی نشده‌اند و طبق وعده الهی پیروزی نهایی با مؤمنان است. البته به شرطی که پیوندمان را با ولایت محکم کرده و به حبل ولایت چنگ زنیم.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: فتنه ۸۸ در مرحله اول باتدبیر مقام معظم رهبری و در مرحله بعد با بصیرت مردم که شامل تشخیص فتنه و حرکت به‌موقع بود خنثی شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.