کد خبر : 112396
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 دسامبر 2017 - 20:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برای رفع مشکلات ترافیکی باید از بخش خصوصی کمک گرفت بسته هستند

برای رفع مشکلات ترافیکی باید از بخش خصوصی کمک گرفت

برای رفع مشکلات ترافیکی باید از بخش خصوصی کمک گرفت

سمندری: یکی از راه‌حل‌هایی که مدنظر است جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در جهت تأمین پارکینگ‌های موردنیاز شهر است و راه‌حل دیگر همان‌گونه که حجت‌الاسلام نظری گفتند: تأمین پارکینگ‌های موردنیاز از منابع جرائم ماده ۱۰۰ شهرداری است.

به گزارش اهروصال؛ مدد سمندری؛ معاون فرماندار شهرستان اهر؛ در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم اهر؛ گفت: برخی روستاهای ما همان‌طور که در جلسه‌ی قبل موردبررسی قرار گرفت، فاقد آب و فاضلاب مناسب هستند و برای تجهیز آن‌ها تصمیماتی اتخاذ گردیده است و در دستور کار شرکت آبفار قرار دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: در شهر مشکلات ترافیکی بسیار زیادی نیز مطرح است و این مسائل ترافیکی ممکن است برخی مشکلات امنیتی مانند سرقت خودرو را به وجود آورد و برای آن باید راه‌حلی ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌حل‌هایی که مدنظر است جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در جهت تأمین پارکینگ‌های موردنیاز شهر است و راه‌حل دیگر همان‌گونه که حجت‌الاسلام نظری گفتند: تأمین پارکینگ‌های موردنیاز از منابع جرائم ماده ۱۰۰ شهرداری است.

راه دیگری که مدنظر است و می‌توان در صورت حمایت دادگستری و راهنمایی و رانندگی پیاده کرد استفاده از پارکبان و پارکومتر است که به دلیل هزینه داشتن برای کسبه و بازاریان آن‌ها دیگر خودروهای خود را به محل کار نمی‌آورند که این کار باعث کاهش محسوس ترافیک و ایجاد محل پارک برای خودروها خواهد شد.

وی در پایان در خصوص تابلوهای راهنمایی و رانندگی اذعان داشت: برخی تابلوهای راهنمایی رانندگی در سطح شهر باید مرمت شود و برای محل‌های موردنیاز تابلوهای مناسب درج شود تا هم مردم قوانین را رعایت کنند و هم چهره شهر زیباتر دیده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.