کد خبر : 112378
تاریخ انتشار : شنبه 30 دسامبر 2017 - 18:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور مردم در نه دی‌ماه لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری بود بسته هستند

حضور مردم در نه دی‌ماه لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری بود

حضور مردم در نه دی‌ماه لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری بود

فرماندار اهر در تجمع مردمی بصیرت در اهر حضور پرشور مردم ولایت مدار ایران اسلامی در اقصی نقاط کشور را نشان از وفاداری ملت ایران به آرمان‌های انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری برشمرد.

به گزارش اهروصال؛ فرماندار اهر در تجمع مردمی بصیرت در اهر حضور پرشور مردم ولایت مدار ایران اسلامی در اقصی نقاط کشور را نشان از وفاداری ملت ایران به آرمان‌های انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری برشمرد.

زاهد محمودی با تقدیر از حضور پرشور مردم در سالگرد حماسه ۹ دی گفت: بحث ۹ دی مختص یک روز نبوده و در تاریخ ماندگار خواهد بود که مردم ولایی ایران در کنار رهبری، آرمان‌های مقدس امام راحل و شهدای گران‌قدر جانانه ایستادند و عزت و اقتدار نظام و پایبندی به انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دادند.

وی گفت: با توجه به اینکه توطئه‌های استکبار جهانی درصحنه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای برای مقابله با انقلاب اسلامی و هجمه همه‌جانبه علیه ایران اسلامی پیش از پیش نمایان است قطعاً حضور پرشور حماسی مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی  در طول عمر پربرکت خود و حضور امروز مردم در سالگرد حماسه نه دی به نقطه عطفی برای انقلاب تبدیل‌شده و این امر نشان از وحدت و همدلی ملت ایران در مواجهه با استکبار جهانی و توطئه‌های آن‌ها است.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان اهر در این اجتماع مردمی این همایش حضور را بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب و شهدای گران‌قدر اعلام کرد.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.