کد خبر : 112346
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 دسامبر 2017 - 22:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نهم دی نماد استقلال، عزت و بصیرت ملت انقلابی ایران بود بسته هستند

نهم دی نماد استقلال، عزت و بصیرت ملت انقلابی ایران بود

نهم دی نماد استقلال، عزت و بصیرت ملت انقلابی ایران بود

حجت الاسلام ممی زاده: بصیرت واژه‌ای است که مقام معظم رهبری از دهه هفتاد به بعد در اکثر فرمایشاتشان به‌عنوان شاخصه مهم انقلابی بودن و انقلابی ماندن به آن اشاره فرمودند.

حجت‌الاسلام ممی‌زاده امروز در گفت‌وگو با اهروصال؛ اظهار کرد: بصیرت واژه‌ای است که مقام معظم رهبری از دهه هفتاد به بعد در اکثر فرمایشاتشان به‌عنوان شاخصه مهم انقلابی بودن و انقلابی ماندن به آن اشاره فرمودند.

وی یادآور شد: مخصوصاً از فتنه ۸۸ به‌ بعد که شناخت حق و باطل برای تعدادی شبه‌دار شد، ضرورت توجه بر امر بصیرت در اکثر فرمایشاتشان مطرح شد.

ممی‌زاده گفت: ولایت، معیار و شاخص تشخیص حق و باطل است، به نحوی که پیامبر (ص) فرمودند«علی مع‌الحق و الحق مع علی».

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر افزود: مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی وقتی به ماهیت و فکر پلید فتنه‌گران ۸۸ پی بردند و در حمایت از ولایت، حماسه ۹دی را شکل داده و بساط فتنه و فتنه‌گران را جمع کردند.

وی تاکید کرد: نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند به این جمله حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند، «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد»، به‌خوبی در عمل پایبند هستند.

این کارشناس دینی اظهار کرد: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند و با صدای رسا اعلام کردند اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی در پایان افزود: مهم‌تر اینکه مردم ایران با خلق حماسه ۹دی، فرق کوفه و تهران را نشان داده و آب رفته را به جوی را بازگرداندند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.