کد خبر : 112321
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 دسامبر 2017 - 18:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نرخ بیکاری در اهر ۱۵ درصد است بسته هستند

نرخ بیکاری در اهر ۱۵ درصد است

نرخ بیکاری در اهر ۱۵ درصد است

طاهری: یکی از راهکارهای مقابله با این معضل اجتماعی حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است که می توانند در این منطقه ایجاد اشتغال کنند.

به گزارش اهروصال؛ یونس طاهری در همایش کارآفرینی و توسعه اشتغال پایدار شهرستان اهر، ضمن اظهار نگرانی از روند رشد بیکاری در این شهرستان افزود: یکی از راهکارهای مقابله با این معضل اجتماعی حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است که می توانند در این منطقه ایجاد اشتغال کنند.
وی، حمایت از سرمایه گذاران را اولویت اصلی مسئولان شهرستان برشمرد و بر ایجاد زمینه مناسب برای جذب سرمایه گذاران و شناخت ظرفیت های این شهرستان اهر برای سرمایه گذاری تأکید کرد.
معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از ایجاد واحدهای تولیدی صنعتی در روستاها خبر داد و افزود: دولت برای حمایت از ایجاد مراکز تولیدی و صنعتی در روستاها کمتر از ۱۰ هزار نفر که ایجاد اشتفال نمایند با تسهیلات بانکی کم بهره حمایت خواهد کرد.
وی گفت: برای مشاغل خانگی در شهرستان اهر بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است که متقاضیان می توانند با مراجعه به بانکهای عامر اقدام کنند.
طاهری از تخصیص یک و نیم میلیارد دلاری برای اشتغال در مناطق روستایی و عشایری خبر داد و افزود: از این میزان تسهیلات سهم استان آذربایجان شرقی ۴۳۰ میلیارد تومان است.


انتهای پیام
/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.