کد خبر : 112290
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دسامبر 2017 - 22:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اتمام پروژه ورزشگاه ۵ هزارنفری اهر ضروری است بسته هستند

اتمام پروژه ورزشگاه ۵ هزارنفری اهر ضروری است

اتمام پروژه ورزشگاه ۵ هزارنفری اهر ضروری است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، اتمام پروژه بزرگ پنج‌هزارنفری اهر را ضروری برشمرد.

به گزارش اهروصال، بیت اله عبدالهی در جمع هیئت‌ها و ورزشکاران شهرستان اهر ضمن انتقاد از کمبود زیرساخت‌های، امکانات و تجهیزات ورزشی در این شهرستان خواستار تسریع در اتمام پروژه ورزشگاه پنج‌هزارنفری این شهرستان شد.

وی گفت: در حال حاضر یکی از راه‌های مقابله با اعتیاد جوانان، سوق دادن جوانان و نسل امروزی به ورزش است که در این زمینه باید مسئولان تمام تلاش خود را انجام دهند.

عبدالهی بابیان اینکه حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی باعث رشد و توسعه در حوزه ورزش خواهد شد از مسئولین و صاحبان شرکت‌ها و کارخانجات خواست در این زمینه گام‌های عملی در شهرستان‌ها بردارند.

در ادامه این جلسه فرماندار اهر نیز گفت: از مشکلات مهم ورزشکاران در این شهرستان اشتغال می‌باشد که باید مسئولین در این موردتوجه ویژه‌ای به حمایت از مدال‌آوران و مقام آوران ورزشی داشته باشند.

زاهد محمودی همچنین از نام‌گذاری معابر شهرستان اهر به نام ورزشکاران مدال‌آور و قهرمانان ورزشی خبر داد.

وی در ادامه گفت: تمام پروژه‌های ورزشی در شهرستان اهر باید هرچه سریع‌تر به اتمام برسد و اتمام ورزشگاه پنج‌هزارنفری این شهرستان یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان ذی‌ربط می‌باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر نیز در این جلسه از برگزاری ۲۴ همایش ورزشی تا عید امسال خبر داد و افزود: تاکنون ۱۶ همایش ورزشی همگانی در سطح شهرستان برگزارشده است.

جلیل علیجانپور گفت: در این شهرستان در حدود ۱۰ هزار ورزشکار فعال حضور دارد  که در سال جاری سه هزار ورزشکار مرد و هزار ورزشکار زن دارای کارت بیمه و در حدود چهار هزار ورزشکار مرد و دو هزار ورزشکار زن با مربی در سالن‌ها و مکان‌های ورزشی فعالیت دارند.

خبرنگار: مصطفی قربان موحد
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.