کد خبر : 112272
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 دسامبر 2017 - 18:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رسومات ملی خوب است به شرطی که اسراف نشود / تلاش غرب ازبین بردن حجاب در نظام اسلامی است بسته هستند

رسومات ملی خوب است به شرطی که اسراف نشود / تلاش غرب ازبین بردن حجاب در نظام اسلامی است

رسومات ملی خوب است به شرطی که اسراف نشود / تلاش غرب ازبین بردن حجاب در نظام اسلامی است

حاجی زاده: اکنون در دنیای ناامن، امن‌ترین جا جمهوری اسلامی است و دشمنان سعی دارند نور الهی را در ایران خاموش کنند ولی اراده الهی برخلاف این است و نور الهی در ایران تکمیل می‌شود.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه اهر؛ در جشن قرآن و سن تکلیف دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)؛ گفت: حضرت امام (ره) فرمودند: من یک تار موی کوخ‌نشینان را به کاخ‌نشینان نمی‌دهم. اکنون باید شاکر امام و انقلاب اسلامی باشیم و با تمام وجود در مقابل حیوانات درنده استکبار ایستادگی کنیم. امروز انتصاب ما به مقام معظم رهبری (مدظله) است و شما نیز فرزندان ایشان محسوب می‌شوید پس باید الگو باشید.

وی در ادامه عنوان کرد: اکنون در دنیای ناامن، امن‌ترین جا جمهوری اسلامی است و دشمنان سعی دارند نور الهی را در ایران خاموش کنند ولی اراده الهی برخلاف این است و نور الهی در ایران تکمیل می‌شود.

وی در خصوص بلاهای الهی خاطرنشان کرد: برخی از این بلاها الهی هستند ولی برخی دیگر را خود انسان‌ها رقم می‌زنند و باید دست به دعا باشیم تا خداوند متعال به ما رحم کند.

امام‌جمعه اهر در رابطه با رسم‌های ملی اشاره کرد: رسم و رسومات ملی خوب است به شرطی که اسراف نشود.

وی در ادامه اذعان داشت: فرزندان ما تا کودک هستند تکلیفی ندارند ولی وقتی مکلف شدند باید مسائلی را رعایت کنند. وقتی کودکی مکلف می‌شوند خداوند آن‌ها را به حضور می‌پذیرد و با خواندن نماز وارد ملاقات با خداوند می‌شوند.

آیت‌الله حاجی‌زاده در رابطه بااهمیت تقلید مطرح کرد: تقلید مسئله بسیار مهمی است و مراجع معظم تقلید جانشین امامان معصوم هستند و در رأس همه مراجع، مقام معظم رهبری (مدظله) قرار دارد. کسی که در فروع دین از کسی تقلید نکند اعمالش مقبول نمی‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: پس از مسئله تقلید مسئله نماز و روزه است که برخی از کودکان مکلف چون جثه کوچکی دارند باید حالشان رعایت شود و بعداً قضای روزه را بجا آورند.

امام‌جمعه اهر در خصوص حجاب و عفاف اذعان داشت: حجاب و عفاف بسیار مهم است و درگذشته رضاخان را در ایران مأمور حذف حجاب کرده بودند ولی با حضور مراجع گران‌قدر تقلید امکان حذف حجاب محقق نشد و علت اصلی انقلاب اسلامی مسئله حجاب بود.

وی عنوان داشت: پس از انقلاب اسلامی عزت به مردم ایران بازگشت و دست آمریکا و اسرائیل از ایران بریده شد. امروزه استکبار جهانی سعی دارد با از بین بردن حجاب در جامعه انقلاب اسلامی را نیز از بین ببرد.

امام‌جمعه اهر در پایان ضمن تشکر ویژه از خواهران محجبه؛ اظهار داشت: خواهرانی که در مسئله حجاب؛ از حضرت زهرا (س) تبعیت می‌کنند مورد لطف و رحمت الهی قرار می‌گیرند ولی کسانی که از غرب پیروی می‌کنند طوری نباشند که مورد نفرین حضرت زهرا (س) قرار گیرند. مسئله حجاب برگرفته از آیات الهی و احکام الهی است و باید از احکام الهی تبعیت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.