کد خبر : 112150
تاریخ انتشار : شنبه 16 دسامبر 2017 - 18:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پشیمانی سودی ندارد بسته هستند

پشیمانی سودی ندارد

پشیمانی سودی ندارد

همان‌گونه که همه می‌دانند تاریخ دائماً تکرار می‌شود و برای عدم تکرار حوادث و اتفاقات تلخ باید تاریخ خواند و درس عبرت گرفت.

به گزارش سرویس اجتماعی اهروصال؛

حتماً در مورد خوارج مطالب بسیار شنیده‌اید، خوارج در جنگ صفین حضرت علی(ع) را مجبور به قبول حکمیت کردند و هرچه امام علی (ع) فرمودند: ابوموسی اشعری به درد حکمیت نمی‌خورد قبول نکردند تا اینکه بر سر حکمیت عمروعاص ابوموسی را فریب داده و معاویه را به‌عنوان خلیفه انتخاب کردند.

همان خوارج که امام علی (ع) را قبول به حکمیت کرده بودند به سراغ ایشان رفته و گفتند ما اشتباه و توبه کردیم تو نیز با قبول حکمیت گناه کردی پس تو نیز توبه کن.

حال خوارج زمانه نیز همین اشتباه را کردند و با انتخاب شخصی نامناسب در رؤیاهای واهی خود غرق بودند تا اینکه با تنظیم لایحه بودجه ۹۷ به #پشیمانم افتاده‌اند ولی چه سود که همانند خوارج گذشته دیگر پشیمانی سودی ندارد.

جالب‌تر آنکه دقیقاً همانند خوارج که به حضرت علی (ع) گفته بودند: ما گفتیم تو چرا پذیرفتی، اکنون همین سلبیریتی های خوارج زمان نیز به شورای نگهبان ایراد می‌گیرند که ما گفتیم شما چرا به یک فرد دروغ‌گو صلاحیت دادید.

همان‌گونه که همه می‌دانند تاریخ دائماً تکرار می‌شود و برای عدم تکرار حوادث و اتفاقات تلخ باید تاریخ خواند و درس عبرت گرفت.

حال که تاریخ خوارج تکرار شده مردم نیز به دلیل پیروی از چند بازیگر بی‌سواد در عرصه سیاست محکوم‌به تحمل این شرایط وخیم هستند و بازیگران هرچه هشتگ پشیمانم بزنند واقعیت را عوض نمی‌کند که این انتخاب حاصل تَکرار آن‌ها بوده و خوب و بد انتخاب نیز به‌پای آن‌ها نوشته خواهد شد.

کاش خوارج زمان بیدار شوند تا مانند زمان امام علی(ع) درنهایت جهل و نادانی از دنیا نروند و مردم ما نیز بدانند که پیروی از افراد بی‌سواد عرصه سیاست به‌هیچ‌عنوان عاقبت خوشی به همراه نخواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.