کد خبر : 112047
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 دسامبر 2017 - 19:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مسکن مهر مشکل‌دار شهرستان اهر تعیین تکلیف شد/ پیمانکار، مساکن مهر نیمه‌تمام را تا پایان سال تکمیل کند بسته هستند

مسکن مهر مشکل‌دار شهرستان اهر تعیین تکلیف شد/ پیمانکار، مساکن مهر نیمه‌تمام را تا پایان سال تکمیل کند

مسکن مهر مشکل‌دار شهرستان اهر تعیین تکلیف شد/ پیمانکار، مساکن مهر نیمه‌تمام را تا پایان سال تکمیل کند

شورای مسکن شهرستان اهر با دستور کار تعیین تکلیف مسکن مهر مشکل‌دار در این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش اهروصال ، جلسه کارگروه شورای مسکن شهرستان اهر با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مسکن مهر شهید منتظری و کارگران در شهرستان اهر برگزار شد و فرماندار شهرستان اهر بر لزوم تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر مشکلات مسکن مهر تأکید کرد.

مشکل مساکن مهر شهید منتظری و کارگران هنوز حل‌نشده است

علی سلطانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر در این جلسه با اشاره به اینکه در جلسه سال ۹۴ مقررشده بود تا پیمانکار بدون توجه به آورده شخصی مالکان تا پایان خردادماه سال گذشته مسکن مهر شهید منتظری را تکمیل کند، اظهار کرد: همچنین ۷۸ واحد از مسکن مهر شهید منتظری قرار بود تا پایان شهریورماه سال گذشته تحویل مالکان شود.

وی ادامه داد: اول پیمانکار پروژه اعلام کرده بود که نیاز به تسهیلات دارد و سپس در جلسه به‌صراحت اعلام نمود که اگر مالکان آورده شخصی خود را به‌طور کامل پرداخت کنند دیگر نیاز به تسهیلات جهت تکمیل واحدها نداریم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر بابیان اینکه پروژه‌های مسکن مهر شهرستان اهر در بین سایر شهرستان‌ها کمترین مشکل را دارد ولی تا به امروز مشکل مساکن مهر شهید منتظری و کارگران هنوز حل‌نشده است.

سلطانی اضافه کرد: تغییر هیئت‌مدیره مساکن مهر شهرستان اهر مشکلی را نه‌تنها حل نمی‌کند بلکه بر مشکلات آن‌ها نیز می‌افزاید و در واقع مشکلات مسکن مهر با ورود دستگاه قضایی قابل‌حل است.

تشکیل پرونده ۱۲۰۰ صفحه‌ای مشکلات مسکن مهر در دادسرای اهر

در این جلسه نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر از تشکیل پرونده ۱۲۰۰ صفحه‌ای مشکلات مسکن مهر در دادسرا خبر داد.

همچنین در این جلسه اعضای هیئت‌مدیره مسکن مهر شهید منتظری از مسئولان خواستند که با افزایش وام مسکن مهر که جزو خواسته‌های پیمانکار پروژه است مخالف کنند.

وی همچنین بر برخورد جدی و معرفی متخلفان پروژه‌های مسکن مهر به دستگاه قضایی تأکید کرد و گفت: مجدداً تأکید می‌کنیم هرکسی که در این خصوص تخلفی کرده باید به دستگاه قضایی معرفی شود.

معاونت حقوقی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی مکلف به حسابرسی مسکن مهر شهید منتظری از بدو تأسیس اقدام و مقصران احتمالی را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کرده و نتیجه تا پایان آذرماه اعلام شود، اعلام لیست اعضای تعاونی با مشخص نمودن بدهی و پرداختی اعضاء و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر تا پایان سال جاری ازجمله مصوبات این جلسه بود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.