کد خبر : 111748
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دسامبر 2017 - 12:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شهرداری اهر با مشکلات جدی مالی روبرو است / ۵ میلیارد تومان بدهی به بیمه تامین اجتماعی داریم بسته هستند

شهرداری اهر با مشکلات جدی مالی روبرو است / ۵ میلیارد تومان بدهی به بیمه تامین اجتماعی داریم

شهرداری اهر با مشکلات جدی مالی روبرو است / ۵ میلیارد تومان بدهی به بیمه تامین اجتماعی داریم

کمال امید: منابع مالی شهرداری محدود بوده و با مشکلات جدی روبرو است. از وقتی مدیریت مجموعه شهرداری را برعهده‌گرفته‌ام با وضعیت نامطلوب مادی مواجه شده‌ام و برخی اقدامات بی‌رویه که قبلاً صورت گرفته بدهی‌های زیادی را بر جای گذاشته است.

به گزارش اهروصال؛ کمال امید؛ سرپرست شهرداری اهر؛ در مراسم تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز کارکنان شهرداری؛ گفت: منابع مالی شهرداری محدود بوده و با مشکلات جدی روبرو است. از وقتی مدیریت مجموعه شهرداری را برعهده‌گرفته‌ام با وضعیت نامطلوب مادی مواجه شده‌ام و برخی اقدامات بی‌رویه که قبلاً صورت گرفته بدهی‌های زیادی را بر جای گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌هایی که انجام‌گرفته بیشتر کارکنان معوقه‌های مالی دارند و حتی باگذشت ۹ ماه از سال جاری برخی از کارکنان ما عیدی خود را نگرفته‌اند. دغدغه اصلی من و شورای شهر اهر رفع مشکلات مادی و معوقات مالی همکاران عزیز در این مجموعه است. این برنامه نیز خود بهانه‌ای شد تا امتیاز تا امتیاز دانش‌آموزی کارکنان را پرداخت کنیم.

سرپرست شهرداری اهر بابیان اینکه بیمه تکمیلی کارکنان مدتی بود که قطع‌شده بود؛ مطرح کرد: متأسفانه به علت مشکلات مالی بیمه تکمیلی افراد قطع‌شده بود و بیماری یک مسئله انکارناپذیر است و تمام سعی ما پرداخت حق بیمه تکمیلی برای افراد است زیرا معتقدم بیمه تکمیلی امروزه از نان شب نیز واجب‌تر است.

وی در رابطه با تشکیل صندوق کارکنان شهرداری اذعان داشت: صندوق قرض‌الحسنه شهرداری اهر داخل مجموعه و با انتخاب هیئت‌مدیره از داخل مجموعه تشکیل می‌شود تا کارکنان ما که به دلایلی نمی‌توانند از بانک‌ها وام دریافت کنند با مشکلات مادی روبرو نشوند. درواقع هدف اصلی از تشکیل صندوق رفع نیازهای مالی کارکنان است.

امید در خصوص ایجاد تعاونی مصرف کارکنان شهرداری اظهار داشت: محلی در شهرداری منطقه ۱ برای تعاونی مصرف کارکنان شهرداری در نظر گرفته‌شده است و مبلغی از منابع شهرداری جهت تجهیز تعاونی مصرف در نظر گرفته‌شده است تا در جهت رفع نیازهای همکاران گام برداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبلغ ۵ میلیارد تومان به بیمه تأمین اجتماعی اهر بدهکاریم و دلیل آن‌هم نبود منابع مالی کافی است.  در حال حاضر شهرداری اهر روزهای بحرانی را پشت سر می‌گذارد و باید صبور باشیم تا با همکاری یکدیگر این مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.