کد خبر : 111699
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 دسامبر 2017 - 20:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برای احداث پارک های خلیفه ای و مدافعان حرم بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است بسته هستند

برای احداث پارک های خلیفه ای و مدافعان حرم بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است

برای احداث پارک های خلیفه ای و مدافعان حرم بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است

کمال امید: این پارک در زمینی به مساحت ۳ هکتار در منطقه جاده آذغان احداث گردیده است و در آینده نیز برای توسعه آن برنامه‌هایی در دستور کار خودداریم.

به گزارش اهروصال؛ کمال امید؛ شهردار شهر اهر؛ در آیین افتتاح پارک مدافعان حرم؛ عنوان کرد: این پارک در زمینی به مساحت ۳ هکتار در منطقه جاده آذغان احداث گردیده است و در آینده نیز برای توسعه آن برنامه‌هایی در دستور کار خودداریم.

وی در ادامه افزود: شورای شهر اهر برای قدردانی از جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های مدافعین حرم؛ نام این پارک را نیز مدافعان حرم گذاشتند.

امید در ادامه خاطرنشان کرد: برای احداث این پارک تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که از این میزان ۷۱ میلیون تومان آن به قسمت روشنایی اختصاص دارد و مابقی برای ۳ هزار مترمربع کف‌پوش و ۳ هزار متر جدول‌کشی و سایر امکانات دیگر هزینه شده است.

وی در ادامه اذعان داشت: در آینده برنامه‌هایی برای توسعه پارک در نظر داریم و یکی از سیاست‌های شهرداری ایجاد پارک‌های محله‌ای بخصوص در حاشیه‌های شهر است.

وی مطرح کرد: شورای چهارم نیز نقش بسزایی در ایجاد این پارک داشته است و اگر تمامی مسئولین همکاری نمی‌کردند امکان احداث پارکی در محلات نبود.

شهردار اهر در پایان تصریح کرد: پارک وحدت در محله خلیفه‌ای نیز با مساحت ۴۵۰۰ مترمربع احداث گردیده که نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه کرده‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.