کد خبر : 110420
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 اکتبر 2017 - 13:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مسئولین باید مانند علما به فکر نجات جامعه باشند بسته هستند

مسئولین باید مانند علما به فکر نجات جامعه باشند

مسئولین باید مانند علما به فکر نجات جامعه باشند

آیت الله حاجی زاده: مردم هیچ‌وقت از زیارت اربعین دست برنمی‌دارند حتی باوجود ناامنی‌ها و حضور داعش تمام مسلمانان حتی مسلمانان سنی مذهب نیز حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه اهر؛ ۸ آبان ماه در شورای اداری شهرستان اهر؛ ضمن بیان اهمیت زیارت اربعین؛ گفت: ایام زیارت اربعین حسینی نزدیک می‌شود و باید این رخداد مهم جهان اسلام بخصوص تشیع را جدی بگیریم زیرا که همین رخداد مهم باعث شکسته شدن کمر داعش شد.

وی افزود: مردم هیچ‌وقت از زیارت اربعین دست برنمی‌دارند حتی باوجود ناامنی‌ها و حضور داعش تمام مسلمانان حتی مسلمانان سنی مذهب نیز حضور پیدا می‌کنند.

وی در ادامه مطرح کرد: موکب ارسباران هم‌اکنون در محل خود مستقرشده و مشغول خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع) است.

آیت‌الله حاجی‌زاده ضمن واجب دانستن اطاعت مردم از خدا و ولی خدا؛ اظهار داشت: برخی زندگی طیب و پاکی دارند که در آخرت نیز به بهشت ختم می‌شود ولی برخی فقط امور دنیوی را دنبال می‌کنند و گرچه زندگی آن‌ها ظاهر خوبی دارد ولی طیب و پاک نیست و در آخرت به بهشت ختم نمی‌شود.

همه ما باید به دستورات دین مقدس اسلام عمل کنیم تا زندگی و جامعه‌ای طیب و پاک به وجود بیاید.

این مسئله‌ای است که دشمن‌روی آن دست گذاشته است و اگر حواسمان نباشد به‌روزی خواهیم رسید که دیگر نه نمازی، نه حجابی و نه عفافی مانده است.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی یعنی باید سبک زندگی ما نیز اسلامی باشد و نباید بگذاریم نظام و مردم از چهارچوب اسلام خارج شوند.

مردم نباید زندگی طیب و پاک را بگذارند و دنبال زندگی آلوده بروند. آن‌هایی که به حرف خداوند گوش می‌دهند آخرتی خیر و خوب در پیش خواهند داشت و افراد غیر این جایگاهی در جهنم خواهند داشت.

آیت‌الله حاجی‌زاده در خصوص خدمت‌رسانی به مردم اذعان داشت: یک مسئول نباید زندگی عابد گونه داشته باشد زیرا عابد فقط به کار خود می‌رسد و با دیگری کاری ندارد بلکه باید زندگی عالم گونه داشته باشد و تمامی افراد را نجات دهد. ما نیز به‌عنوان مسئول باید به فکر نجات جامعه باشیم.

امام‌جمعه اهر در پایان تصریح کرد: امروز همه شاهد آن هستیم که فرهنگ عاشورایی باعث شده است کشوری مانند آمریکا هیچ غلطی نتواند بکند و فقط رئیس‌جمهور آمریکا؛ ترامپ دادوفریاد کند و کاری از پیش نبرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.