کد خبر : 109953
تاریخ انتشار : جمعه 6 اکتبر 2017 - 18:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تشییع پیکر شهید حججی نشان داد آرمان های انقلاب در دل جوانان زنده است / آمریکا با این همه ادعا نمی تواند امنیت داخلی خود را تامین کند بسته هستند

تشییع پیکر شهید حججی نشان داد آرمان های انقلاب در دل جوانان زنده است / آمریکا با این همه ادعا نمی تواند امنیت داخلی خود را تامین کند

تشییع پیکر شهید حججی نشان داد آرمان های انقلاب در دل جوانان زنده است / آمریکا با این همه ادعا نمی تواند امنیت داخلی خود را تامین کند

آیت الله حاجی زاده مطرح کرد: امنیتی که امروزه در کشور ما هست به‌خودی‌خود به دست نیامده است و این امنیت را مدیون پرسنل خدوم و زحمت‌کش نیروی انتظامی و سایر قوای مسلح و مراکز اطلاعاتی و امنیتی به‌دست‌آمده است.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه اهر؛ مطرح کرد: معرفت و کامل بودن دین یک مسلمان؛ ترک سخنان بیهوده است. حرف‌هایی که نه خیر دنیوی دارد و نه خیر اخروی نگوید. حیف و صدها و هزاران حیف که این سخنان در لابه‌لای کتاب‌ها مانده و مردم خبری از آن ندارند.

وی اظهار داشت: ایام، ایام اسارت اسرای کربلاست. نوزدهم محرم سالروز حرکت اسرای کربلا به سمت شام است که از سال ۶۱ مجاهدت‌هایی که کرده‌اند و پیروزی ابدی که از خود به یادگار گذاشته‌اند و امروزه اسوه آزادگان جهان امام حسین(ع) و زینب کبری (س) هستند.

همچنین هفته ناجا را گرامی می‌داریم و بارها و بارها گفته‌ام عزیزان امنیتی که امروزه در کشور ما هست به‌خودی‌خود به دست نیامده است و این امنیت را مدیون پرسنل خدوم و زحمت‌کش نیروی انتظامی و سایر قوای مسلح و مراکز اطلاعاتی و امنیتی به‌دست‌آمده است.

وی افزود: همین توصیه‌هایی که مقام معظم رهبری به ما داده‌اند باید رعایت شود و در عین اقتدار و ابهت که در جلوی چشم مردم‌دارید باید درعین‌حال شفقت و برخوردهای اسلامی و قانونی نیز داشته باشید.

نیروی انتظامی در سال ۶۹ به دستور امام خامنه‌ای (مدظله) تشکیل‌شده است که دست آورد های پربرکتی برای ملت ایران داشته است.

امام‌جمعه اهر اظهار داشت: امروزه استکبار جهانی سعی در ایجاد تفرقه در بین مسلمانان دارد و اگر تمامی مسلمانان باهم یکی بشوند استکبار جهانی هرچقدر هم قدرتمند باشد نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و محکوم‌به شکست است.

وی در ادامه مطرح کرد: دین ما برخلاف بعضی از روش‌ها و مکتب‌ها و ادیان توصیه بسیار زیادی به رسیدگی و تکریم سالمندان و کودکان کرده است.

دین ما به ما یاد داده است به سالمندان رحم کنید تا شما به آن سن رسیدید به شما رحم کنند.

وی خاطرنشان کرد: از حوادثی که در هفته گذشته اتفاق افتاد می‌توان به کشتار مردم آمریکا در لاس‌وگاس اشاره کرد که یکی از مرگبارترین حملات تاریخ آمریکا به شمار می‌رفت.

داعش این قضیه را به عهده خود گرفت و گفت یک حمله تروریستی بوده است و آمریکا کلاً این قضیه را رد کرده و می‌گوید یک حادثه داخلی بوده و ربطی به داعش نداشته است.

باید به آقای ترامپ بگوییم شما که این‌همه ادعای قلدری و کدخدایی می‌کنید چطور نمی‌توانید امنیت کشور خود را تأمین کنید چه حمله تروریستی باشد چه حادثه داخلی باشد این نشان از عجز شما دارد که فقط با شعارهای توخالی سعی دارید مردم دنیا را بترسانید و با وحشت حکومت کنید درحالی‌که نتوانستید مراکز تفریحی خود را کنترل کنید.

مردم خود می‌بینند که عاجز هستید. البته ما حمله‌های تروریستی را محکوم می‌کنیم و می‌گوییم باید این‌گونه موارد کنترل شوند.

وی در ادامه گفت: کنگره عظیم حج به فرموده مقام معظم رهبری فرصت بسیار خوبی برای خنثی کردن توطئه دشمنان علیه مسلمانان است. امیدواریم مسلمانان یکی شوند و هر حرفی هم دارند علیه دشمنان اسلام بگویند.

آیت‌الله حاجی‌زاده اذعان داشت: اقبال قلبی مردم ایران به‌خصوص جوانان از شهادت شهید حججی به مردم نشان داد هنوز دفاع از آرمان‌های انقلاب در دل جوانان ما نهادینه است.

در پی همه‌پرسی اقلیم کردستان نیز امیدواریم این طرح صهیونیستی تحقق پیدا نکند و بگویم که شما فکر نکنید که ایران و کشورهای دیگر به شما اجازه می‌دهند که کردستان حیاط‌خلوت اسرائیل بشود و هر کاری بخواهند در آنجا انجام دهند.

امام‌جمعه آخر در پایان خاطرنشان کرد: جوانان عزیز آن‌هایی که با فضاهای مجازی سروکار دارند و شایعاتی را می‌بینند؛ بدانند این اولین و آخرین ترفند دشمن نبوده و از اول انقلاب سعی داشته‌اند شخصیت‌های مهم انقلابی را ترور شخصیتی بکنند تا از چشم مردم بیندازند. مراکز فرهنگی نیز باید برخی سایت‌های جاسوسی را به مردم بشناسانند و بحث‌هایی که از سایت‌های جاسوسی مانند آمد نیوز مطرح می‌شود را باور نکنند.

دشمن از تمامی راه‌ها خسته شده است و با این ترفند می‌خواهد شخصیت‌های مهم انقلاب اسلامی را مخدوش کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.