کد خبر : 108787
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 آگوست 2017 - 11:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیکاری با وجود معادن غنی مس و طلا در اهر و هریس غوغا می کند/چرا دولت حق مردم اهر و هریس را نمی‌دهد؟! بسته هستند

بیکاری با وجود معادن غنی مس و طلا در اهر و هریس غوغا می کند/چرا دولت حق مردم اهر و هریس را نمی‌دهد؟!

بیکاری با وجود معادن غنی مس و طلا در اهر و هریس غوغا می کند/چرا دولت حق مردم اهر و هریس را نمی‌دهد؟!

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از ندادن حق مردم حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد.

به گزارش اهروصال، بیت الله عبداللهی  اظهار داشت: چرا صدای دامداران و کشاورزان در کشور شنیده نمی‌شود،در شهرستان‌های اهر و هریس علی‌رغم داشتن درصد بیکاری مخصوصا در بین جوانان تحصیل کرده از معادن غنی مس،طلا به درستی استفاده نمی‌شود؛از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌خواهم نسبت به معادن اهر و هریس اقدام کند و بستر لازم را برای سرمایه‌گذاری فراهم سازد، همچنین خواستار به نتیجه رسیدن برخی معادن اهر و هریس هستم.

عبداللهی با اشاره به اینکه سد آرباتان که با میلیارد‎ها تومان هزینه بعد از انقلاب اسلامی ساخته شده به‌علت نفوذ آب رها شده است، گفت: چرا وزارت جهاد کشاورزی این مسئله اساسی را جدی نمی‌گیرد؛ در زمان زلزله سال ۹۱، دولت وقت به شهرداری اهر، هریس، خواجه، کلوانق و بخش‌های زرنق مصوبه داشته است تا پروانه رایگان صادر کنند و ۱۲ میلیارد تومان هزینه این پروانه‌های رایگان شده است؛اما تا کنون فقط ۲۵۰میلیون تومان از ۱۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد:از دولت درخواست می‌کنم درست است که این مصوبه در زمان دولت نهم بوده اما به این مصوبه اهمیت بدهد؛ همانطور که از سازمان برنامه بودجه خواسته‌ام دولت حاضر به تعهدات دولت گذشته عمل کند و نگذارد شهرداری‌ها از حق خود محروم شوند.

نماینده مردم اهر با بیان اینکه آیا می‌دانید در شهرهای حوزه انتخابی من بسیاری از کوچه‌ها در عمر چندین ساله خود آسفالت را به چشم ندیده‌اند، تصریح کرد: بهتر است سری به کوچه‌های حوزه انتخابیه من بزنید تا بدانید مردم با چه مشکلاتی روبه رو هستند،چرا دولت حق آنها را نمی‌دهد و ۱۲ میلیارد تومان بدهی خود به‌شهرداری‌ها را پرداخت نمی‌کند.

عبداللهی ادامه داد: از وزارت نیرو می‌خواهم نسبت به تکمیل شبکه فاضلاب اهر اقدام کند و با احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر هریس و تکمیل شبکه آن به مشکلات مردم منطقه خاتمه دهد و فاضلاب شهرهای حوزه انتخابیه را نیز در برنامه خود قراردهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم تا ورزشگاه ۵هزار نفره‌ای را که احداث آن در سال های گذشته آغاز و به‌حال خود رها شده و قول داده شده است تا سال ۹۷ تکمیل شود را عملی کنند و همچنین میدان ورزشی هریس را چمن کاری کند و باشگاه ورزشی نیمه تمام میرق را برای جوانان تکمیل کند.

وی خاطرنشان کرد:مردم بخش کلوانق درخواست دارند تا درمانگاه آنها شبانه‌روزی شود، امیدواریم وزارت بهداشت به این خواسته مردم جامه عمل بپوشاند و همچنین سیب کشاورزان حوزه انتخابیه به کمترین قیمت فروخته می‌شود ،دولت به کاهش تعرفه صادراتی آن توجه کند، وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تامین بذر گندم اقدامات لازم سریع را انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.