کد خبر : 106292
تاریخ انتشار : جمعه 9 ژوئن 2017 - 15:36
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دشمن خیال نکند با این ترقه‌بازی‌ها می‌تواند باعث ناامنی و از بین رفتن اتحاد مردم ایران شود بسته هستند

دشمن خیال نکند با این ترقه‌بازی‌ها می‌تواند باعث ناامنی و از بین رفتن اتحاد مردم ایران شود

دشمن خیال نکند با این ترقه‌بازی‌ها می‌تواند باعث ناامنی و از بین رفتن اتحاد مردم ایران شود

آیت‌الله حاجی‌زاده امام‌جمعه اهر در خطبه‌های نماز جمعه ۱۹ خردادماه گفت: درگذشته منافقین با به شهادت رساندن ۱۷ هزار نفر از هم‌وطنان ما سعی در به هم ریختن آرامش مردم داشتند و امروزه داعش با عملیات تروریستی خود همین هدف را دنبال می‌کند ولی این خیال باطل است.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده امام‌جمعه اهر در خطبه‌های نماز جمعه ۱۹ خردادماه گفت: درگذشته منافقین با به شهادت رساندن ۱۷ هزار نفر از هم‌وطنان ما سعی در به هم ریختن آرامش مردم داشتند و امروزه داعش با عملیات تروریستی خود همین هدف را دنبال می‌کند ولی این خیال باطل است و به قول مقام معظم رهبری با این ترقه‌بازی‌ها نمی‌توانند امنیت ایران را به هم بریزند. این کارها در کشورهایی جواب می‌دهد و باعث تفرقه و ناامنی می‌شود که دولت و مردم جدا باشند نه کشوری مانند ایران که دولت و رژیم از بدنه ملت است و ملت ایران متحد و یکپارچه می‌باشد.

همچنین استاد یوسف بابا لویان کمربند قهرمانی خود را به خانواده شهید عباسقلیزاده و مدال طلای خود را به امام‌جمعه اهر اهدا کرد که امام‌جمعه نیز این مدال طلا را به موزه شیخ شهاب‌الدین اهری اعطا کرد. در ادامه لوح‌های یادبودی نیز از طرف استاد بابا لویان به امام‌جمعه اهر، نماینده شهرستان اهر در مجلس، فرماندار شهرستان، معاون فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی اهر، فرمانده سپاه ناحیه اهر، رئیس اداره ورزش و جوانان اهر، خانواده شهید عباسقلیزاده، مدیر کانون بسیج ورزشکاران، مسئول پایگاه‌های خبری اهروصال، اهرنیوز و اهر امروز نیز اهدا شد.

تصاویر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.