کد خبر : 106289
تاریخ انتشار : جمعه 9 ژوئن 2017 - 8:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای داعش در تهران، هزینه سازش با حامیان داعش است بسته هستند

داعش در تهران، هزینه سازش با حامیان داعش است

داعش در تهران، هزینه سازش با حامیان داعش است

داعش در تهران، مردم نگران وضعیت پارلمان بودند و حرم مطهر امام خمینی(ره) هستند، تروریست‌های داعش به دنبال ناامن کردن کشور بودند، نیروهای رشید امنیتی به دنبال خاموش کردن فتنه داعش هستند. رسانه‌ها به دنبال پوشش این حادثه بودند تا رسالت اطلاع رسانی خود را انجام بدهند.

رحیم رضاخانی در اهروصال نوشت؛

داعش در تهران، مردم نگران وضعیت پارلمان بودند و حرم مطهر امام خمینی(ره) هستند، تروریست‌های داعش به دنبال ناامن کردن کشور بودند، نیروهای رشید امنیتی به دنبال خاموش کردن فتنه داعش هستند. رسانه‌ها به دنبال پوشش این حادثه بودند تا رسالت اطلاع رسانی خود را انجام بدهند.

در پی عملیات تروریستی در تهران که منجر به حمله چند تروریست به مرقد مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی شد، این حادثه می تواند عامل مهمی برای شناخت عوامل ،و اتاق فکر این نوع نگاه در خاورمیانه باشد ،جمهوری اسلامی ایران بر اساس آمار موجود تاکنون بیش از ۱۷۰۰۰ نفر از مردم خود را از طریق عملیات تروریستی عوامل داخلی (سازمان منافقین) و عوامل خارجی (سازمانهای جاسوسی) از دست داده است که این آمار می تواند شاهد گویایی بر در معرض خطر بودن جامعه ایرانی از سوی تفکرات تروریستی را به ذهن متبادر سازد ،تهران برای اینکه بتواند با گروههای ترویستی و حامیان و مراکز فرماندهی تفکرات آنها مبارزه کند، مدتی است که چتر مبارزه خود را به برخی کشورهای منطقه که درخواست کمک و مستشاری کرده اند، گسترانیده تا ضمن حفط مرزها و شهروندان خود در حد امکان به کشورهای دوست و همسایه بویژه سوریه و عراق در این زمینه کمک نماید.

حادثه تروریستی تهران قابل توجه کسانی ست که به بهانه های مختلف دنبال زمینه سازی برای سازش با آمریکا هستند، از خط امام راحل و اسلام ناب محمدی خارج شده اند باشد ،از ابتدای انقلاب تا به امروز ما شاهد دو خط سازش و عدم سازش با آمریکا بوده و هستیم؛ خط نخست عدهای هستند که به بهانه های مختلف دنبال زمینه سازی برای سازش هستند و دیگر خط امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

با اوضاع موجود سازش با دشمن چه نتایجی را دربر خواهد داشت؟ آیا سازش با داعش جایز است؟ به جای سازش باید مقابله کنیم، اگر سازش جایز بود امام حسین(ع) در روز عاشورا با دشمن خود صلح می‌کرد اما در زمان‌هایی که دشمن سعی در نابودی اسلام دارد باید با تمام قدرت به مقابله پرداخت که نمونه واضح این امر مقابله مدافعان حرم با داعش است، به یاد داشته باشیم که اگر مدافعان حرم آل الله نبودند ما مجبور به جنگ با داعش در کشور خود بودیم ،امروز در شرایطی قرار داریم که جوانان ایرانی با افتخار با شعار «کلنا عباسک یا زینب(س)» خود را حامی حرم اهل بیت(ع) می دانند؛ ما باید وقتی خود را مدافع حرم اهل بیت(ع) می دانیم، توجه کنیم که دقیقاٌ از چه چیزی حمایت می کنیم و هدف ما از حضور در صحنه دفاع از ارزش‌های اسلامی چه چیزی است.

تا همین چند سال پیش اگر در محفلی صحبت از جوانانی می‌شد که در کشور‌هایی چون سوریه و یا عراق همراه رزمندگان مسلمان در برابر تروریست‌های مبارزه می‌کردند افراد زیادی این کار را نفی می‌کردند به هر حال یکی از دلایل مهم این بود که نسبت به تروریست‌ها و اهداف و کار‌های شوم آنها اطلاعی نداشتند و نا آگاه بودند. همچنین افراد جامعه نمی‌توانستند اهمیت کاری که آنها انجام داده‌اند را درک کنند حادثه اخیر تروریستی تهران باعث مردم جامعه از اهمیت کاری که آنها انجام می‌دهند مطلع شوند.

آری آنهایی که امروز از مدافعان حرم آل الله انتقاد میکنند همانانی هستند شب تاسوعای حسینی آن شب که دستور خاموش کردن آتش هایی که برای روشنایی بود خاموش شد تا آنهایی که می خواستند بروند رفتند،و این منتقدان رزمندگان خواهر مصیبت دیده امام حسین(ع)  آنهایی هستند که حسین ابن علی(ع) را تنها گذاشتند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.