کد خبر : 105136
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آوریل 2017 - 14:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شیطان برای نفوذ در جوامع انقلابی یک راه دارد و آن جنگ با خدا از طریق ربا است/ انرژی هسته ای که حاصل زحمت شهیدان این عرصه بود را بر باد دادیم بسته هستند

شیطان برای نفوذ در جوامع انقلابی یک راه دارد و آن جنگ با خدا از طریق ربا است/ انرژی هسته ای که حاصل زحمت شهیدان این عرصه بود را بر باد دادیم

شیطان برای نفوذ در جوامع انقلابی یک راه دارد و آن جنگ با خدا از طریق ربا است/ انرژی هسته ای که حاصل زحمت شهیدان این عرصه بود را بر باد دادیم

اهروصال: اجتماع بزرگ مردمی منطقه ارسباران دوم اردیبهشت ماه با سخنرانی دکتر حسن عباسی و میزبانی سپاه ناحیه اهر و در محل سالن شهید عباسقلیزاده و با حضور حداکثری مردم و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارش اهروصال؛ همایش اجتماع بزرگ مردمی منطقه ارسباران با حضور مردم و مسئولین در محل سالن شهید عباسقلیزاده برگزار شد. این برنامه با قرائت قران کریم  و مداحی کربلایی محجوب اهری کار خود را آغاز کرد. در ادامه سرهنگ ایمانی فرمانده سپاه ناحیه اهر ضمن خیر مقدم گویی خدمت حضار و مهمانان از دکتر حسن عباسی برای سخنرانی دعوت به عمل آورد.

دکتر حسن عباسی ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک عید مبعث گفت: نباید بعثت و برانگیختن مرسلین فقط در حد یک جشن باشد بلکه هدف بعثت ترکیه انسان هاست. مفسرین معظم قرآن فرموده اند: کار دین قسط است و لذا خداوند پیامبران را مبعوث کرد که بروید و یک کار انجام بدهید و آن قسط است؛ یعنی سهم هرکس را بپردازند. خانواده ها سهم همسایه ها را بپردازند، مردم سهم حکومت را، حکومت سهم مردم ر؛ این یعنی قسط؛ از این رو قسط هدف اصلی بعثت است.

وی در ادامه تصریح کرد: وظیفه هرکسی این است که سهم دیگری را بپردازد؛ ما زمانی مسلمان شناخته می شویم که سهم بقیه را بپردازیم؛ سهم حیوانات، سهم انسان ها و سهم طبیعت. خداوند در قرآن فرموده است خواص باید قوام به قسط باشند و سهم مردم را بپردازند زیرا عوام کار بزرگی از دستشان بر نمی آید. در واقع قسط مقابل ظلم است.

وی در ادامه با توجه به فرموده رهبری گفت: مردم گلایه دارند؛ گلایه مردم از مسئولین چیست ؟ اگر از ظالم نفرت داریم و اگر مردم از تبعیض گله مندند باید به قرآن و ۱۴ معصوم رجوع کرده و قسط را اقامه کنیم. مسئولانی را سر کار بیاوریم که قائل به اقامه قسط باشند و در مقابل ظالم ایستادگی کنند.

وی در ادامه مطرح کرد: مردم ما ۳۹ سال تلاش کرده اند که دین اجرا شود. هیچکدام از مرسلین فرصت ۳۹ ساله نداشته اند و اولین بار است که مردم این همه سال تلاش کرده اند که دین را اجرا کنند.

وی در ادامه با توجه به آمار سازمان ملل درباره حلال زادگی گفت: در سال ۹۳ سازمان ملل گزارشی در باره حرام زادگی منتشر کرد: در این گزارش کوبا با ۸۴% حرام زاده رتبه نخست را داشت و بعد از آن کشور های برزیل، فرانسه، انگلیس و آمریکا بودند. در این گزارش در بین کشور های خاورمیانه ترکیه با حداکثر۳% رتبه نخست را داشت و کشور هایی مانند ایران، افغانستان و عراق آنقدر میزان حرام زادگی کم بوده که در گزارش سازمان ملل صفر نام برده شده است.

نتیجه بعثت پیامبر بعد از ۱۴۰۰ سال افتخار اخلاقی است که ما برای حلال زادگی داریم.

در بحث شاخص های انقلابی گری برخی گفته اند که انقلاب سال ۵۷ تمام شد و بعد از آن جمهوری اسلامی پای کار آمد ولی امام خامنه ای (مدظله) فرمودند: من یک انقلابی هستم و جمهوری اسلامی تنها یک قسمت کوچک از انقلاب اسلامی بود و تا ظهور حضرت مهدی انقلاب های اسلامی زیادی اتفاق خواهد افتاد و همچنان انقلاب و دفاع مقدس ادامه دارد.

وی در رابطه با شاخص های انقلابی گری گفت: اصل اول مصلح بودن است همانگونه که امام حسین (ع) گفت من خروج کردم برای اصلاح امت مسلمان.

ما عالم زیاد داریم ولی عالمی که مصلح باشد کم داریم، انبیا مصلح جامعه بودند.

اصل دوم اصل تحول است همانگونه که شهید آوینی گفت: آنان که مامور به اصلاح هستند باید تحول ایجاد کنند.

در قدیم میرزای شیرازی با یک فتوا که تنباکو حرام است باعث شد حتی در کاخ خود شاه هم قلیان ها را بشکنند ولی امروزه علمای قم ۶۱ بار گفته اند سیستم بانکی ما ربوی است و باید اصلاح شود، اگر مردم و دولت مال ربا جمع کند خدا حباب آنها را در هم می شکندو نابود می کند. در فقه شیعه پول باید ذخیره ارزش باشد.

اگر جوانان ما پول ندارد و ازدواجشان عقب افتاده است به دلیل پول بدون پشتوانه ای است که چاپ می شود. رهبری چندین بار گفته است که این نظام بانکی باید اصلاح شود. مراجع تقلید ۶۱ بار در باره نظام بانکی ربوی هشدار داده اند ولی صدایی از مسئولین درنیامد و فقط یکی از معاونین بانک ها در مصاحبه خود گفت: مراجع تقلید تحت تاثیر عوام جامعه هستند.

دکتر حسن عباسی در خصوص علوم انسانی دانشگاه ها گفت: همانگونه که رهبری فرموده اند: باید علوم انسانی دانشگاه های ما اسلامی و توحیدی شود، امروزه علوم انسانی دانشگاه های ما تثلیثی و مسیحی ، یهودی است.

وی در خصوص ایجاد اشتغال و کارآفرینی گفت: امروزه دیده اید که حتی ترامپ با شعار اشتغال آمد و در مرحله اول چندین کشور ازجمله مردم ایران را ممنوع الورود کرد و در مرحله دوم مدت زمان اقامت کسانی که از آمریکای لاتین با ویزای کار ۴ ساله آمده بودند را به ویزای کار ۱ ساله کاهش داد.

وی در مورد تورم و اقتصاد گفت: امروزه اقتصاد آمریکا پاشیده شده است ولی چون کشور های دیگر از پول آمریکا استفاده می کنند فشار اقتصادی و تورم آمریکا در کشور های دیگر تقسیم می شود و فشارش به سایر کشور ها وارد می شود. بدترین نوع جنگ جنگ ارزی است همان جنگی که آمریکا با ایران انجام داد و با دادن ابر ربا در ایران ارزش پول ایران و قدرت خرید مردم را ۴۰% پایین آورد.

وی در مورد بیکاری جوانان افزود: بحران کار و ورشکستگی کارخانه ها بخاطر دستکاری ارزش پول کشور هایی همچون چین است و باعث شده واردات یک کالا از تولید آن ارزان تر تمام شود و با واردات بی رویه کارخانه جات معتبر داخلی ورشکسته شود.

امروزه دولت بجای حمایت از شغل و اشتغال جوانان حتی مربا را از کشور های دیگر وارد می کند درحالی که می توان با هزینه واردات آن کارخانه ی تولید مربا در ایران ساخت تا هم مشکل اشتغال حل شود و نیاز داخلی رفع شود. کشور های خارجی نمی خواهند که ما مشکل تولید و اشتغال را حل کنیم. ما با واردات در واقع برای کشور هاو جوانان خارجی شغل ایجاد کرده ایم در حالی که هموطنان ما بیکار مانده اند.

وی در خصوص انتخابات پیش رو مطرح کرد: انتخابات پیش رو انتخابات اصلاح طلب و اصولگرا نیست بلکه انتخابات انقلابی و ضد انقلاب است. فرق انقلابی و غیر انقلابی در یک آیه شریفه «اَشِدّآءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» نهفته است. یک فرد انقلابی در دیدار با مردم خود رافت داشته و در دیدار دشمنان عبوس و خشن هستند ولی افراد غیر انقلابی برعکس در دیدار با خودی ها خشن و عبوس رفتار می کنند و در دیدار با دشمنان با روی گشاده و رافت برخورد می کنند.

انتخابات آینده نشان می دهد که دولت ما به خدا تکیه خواهد کرد یا به کدخدا؛ خدا عوض نمی شود و قدرت تمام هستی است ولی کدخدا عوض می شود و قابل تکیه نیست.

دولت آینده باید دولتی باشد که وقتی در صندوق فرهنگیان ریخت و پاش شد جوابگو باشد. دولتی باید باشد که وضعیت قراردادهای نفتی را شفاف اعلام کند.

وی در خصوص مذاکره با آمریکا اظهار داشت: ما با آمریکا از سال ۵۹ تا کنون ۸ بار مذاکره کرده ایم که هر ۸ بار آمریکا به تعهداتش عمل نکرد و ما شکست خوردیم.

باید در نظر داشته باشیم که دولت آینده نباید دولت مذاکره باشد؛ بلکه باید دولت کار و عمل باشد و برای جوانان ایرانی ایجاد اشتغال بکند نه جوانان خارجی.

وی در آخر و در خصوص موج راه افتاده در باره کشتار دهه ۶۰ مطرح کرد: برخی میگویند کشتار های سال ۶۷، آنها خبر ندارند یعنی سن بیشتر آنها به آن زمان ها نمی رسد که منافقین با ایران چه کردند. در سال ۶۷ و عملیات مرصاد منافقین با تمام قدرت خود یعنی ۵۰۰۰ نفر و بصورت پیشمرگ صدام به ایران حمله کردند و تا ۲۰ کیلومتری شهر کرمانشاه آمدند که با مقاومت نیروهای ایرانی به فرماندهی شهید صیاد شیرازی روبرو شدند.

در این بین ۲۵۰۰ نفر از آنها در میدان جنگ کشته شدند و عده ای نیز فرار کردند. از افراد باقی مانده ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفر اسیر شدند و از بین افراد اسیر شده اشخاصی که سابقه ترور و آدم کشی داشتند یعنی حدود ۶۰ الی ۷۰ نفر با محاکمه دادگاه اعدام شدند. حال عده ای می آیند و می گویند که در سال ۶۷ کشتار انجام داده اید. اگر زمان منافقین را به یاد ندارید دستگیری ریگی را که به یاد دارید. ریگی شخصی بود که بمب گذاری ۴۰۰ نفر از هموطنان ما را شهید کرد و سپس توسط نیروهای اطلاعاتی و نیروی هوایی ارتش دستگیر و پس از محاکمه اعدام شد.

حال ۲۰ سال بیایند و بگویند ریگی یک قهرمان ملی بوده است و نباید اعدام می شد. کار منافقان هم کمتر از این نبود. در زمان بحرانی جنگ آنها به جبهه دشمن رفته و به هموطنان خود خیانت کرده و باعث شهادت و ترور افراد زیادی از هموطنان خود شدند.

تصاویر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.