کد خبر : 103763
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مارس 2017 - 14:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شهدا صاحبان اصلی این انقلاب هستند/در ایران به‌هیچ‌عنوان فقر نداریم بلکه فرق داریم بسته هستند

شهدا صاحبان اصلی این انقلاب هستند/در ایران به‌هیچ‌عنوان فقر نداریم بلکه فرق داریم

شهدا صاحبان اصلی این انقلاب هستند/در ایران به‌هیچ‌عنوان فقر نداریم بلکه فرق داریم

همایش گفتمان سازی انقلابی گری و تشریح طرح شهید ذاکر حیدری در محل سپاه ناحیه اهر به همت معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان و بسیج محلات و مساجد سپاه ناحیه اهر و با حضور جمعی از بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌ها روز سه‌شنبه ۱۰ اسفندماه برگزار شد.

به گزارش اهروصال؛ همایش گفتمان سازی انقلابی گری و تشریح طرح شهید ذاکر حیدری در محل سپاه ناحیه اهر روز سه‌شنبه ۱۰ اسفندماه برگزار شد. در این برنامه که به همت معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان و بسیج محلات و مساجد سپاه ناحیه اهر برگزار شد جمعی از فرماندهان و بسیجیان حضور پیدا کردند.

این برنامه با سخنرانی و خوش‌آمد گویی سرهنگ ایمانی فرمانده سپاه ناحیه اهر شروع شد.

سرهنگ ایمانی در ابتدا، برنامه را با توضیحات کلی در مورد طرح شهید ذاکر حیدری و همچنین گفتمان سازی انقلابی گری شروع کردند و پس‌ازآن از آقای غفار ملکی مسئول ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا جهت سخنرانی دعوت کردند.

سرهنگ غفار ملکی پس از سلام فرستادن به روح پاک شهدا و صدیقین؛ خاطرنشان کرد: اکنون در ایران به‌هیچ‌عنوان فقر نداریم بلکه فرق داریم؛ یعنی ثروت ملی هست ولی عده‌ای با تصاحب این ثروت از طرق قانونی و غیرقانونی باعث اختلاف طبقاتی در ایران شده‌اند.

وی افزود: اگر همه اقدام به پرداخت زکات و خمس کنند و از افراد مستمند غافل نشوند به‌راحتی توازن ثروت به جامعه بازمی‌گردد. اکنون این وظیفه ما بسیجیان است که دست محرومان و مستمندان را بگیریم. تمامی فرماندهان پایگاه‌ها فهرستی از افراد مستمند و محروم محلات خویش درست کنند و در صورت امکان از کمک به آن‌ها دریغ نکنند. کاری هم بااینکه فرد بسیجی است یا غیر بسیجی نداشته باشید. اتفاقاً افرادی که خارج از بسیج یا حتی دشمن بسیج هستند را در یاد داشته باشید زیرا این کار علاوه بر کمک مادی به آن‌ها در مدت کوتاهی تبدیل به امربه‌معروف و نهی از منکر نیز می‌شود و برای انقلاب یار گیری می‌کنید.

مسئول ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: از خانواده شهدا غافل نشوید، شهدا صاحبان اصلی این انقلاب هستند. به خانه و خانواده آن‌ها سر بزنید و یادواره شهدای محله را فراموش نکنید.

وی بابیان اینکه جنگ با نفس جهاد اکبر است گفت: از امربه‌معروف و نهی از منکر غافل نشوید که جهاد اکبر بازداشتن نفس از گناهان است.

پس از اتمام سخنان سرهنگ غفار ملکی امکان پرسش و پاسخ از طرف بسیجیان محیا شد و پس از اتمام پرسش و پاسخ و همچنین پاسخگویی به‌تمامی سؤالات حجت‌الاسلام ممی زاده در جمع حاضرشده و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار ۲۷ بهمن‌ماه گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند مسئولان با دیدن حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فکر نکنند که مردم گله و مشکلی ندارند.

وی افزود: از بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌ها و همچنین از چهره‌های تأثیرگذار می‌خواهیم در انتخابات پیش رو دقت بیشتری کنند و با بصیرت انقلابی اقدام به انتخاب فرد اصلح بکنند که خواسته رهبری و نیاز امروز مردم هست.

در پایان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر از تشکیل جبهه مردمی انقلاب و انتخابات این جبهه که اخیراً انجام‌شده است خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.