کد خبر : 103684
تاریخ انتشار : شنبه 25 فوریه 2017 - 17:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آزمایش های موشکی سپاه با مصوبه شورای عالی امنیت ملی انجام می شود/ خودکفایی تولید بنزین با بهره برداری از پالایشگاه «ستاره خلیج فارس» بسته هستند

آزمایش های موشکی سپاه با مصوبه شورای عالی امنیت ملی انجام می شود/ خودکفایی تولید بنزین با بهره برداری از پالایشگاه «ستاره خلیج فارس»

آزمایش های موشکی سپاه با مصوبه شورای عالی امنیت ملی انجام می شود/ خودکفایی تولید بنزین با بهره برداری از پالایشگاه «ستاره خلیج فارس»

سردار رمضان شریف اظهار داشت: تمامی آزمایش های موشکی با زمان بندی منظم در شورای عالی امنیت ملی که ریاست آن بر عهده ریس جمهور بوده و مصوبات آن به تایید مقام معظم رهبری می رسد صورت می گیرد.

به گزارش اهروصال به نقل از  تبریز بیدار ،  سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز  درنشست خبری با حضور اصحاب رسانه در تبریز  با اشاره به نقش آذربایجان در دفاع از اسلام و انقلاب اظهار داشت:خطه آذربایجان با تربیت سرداران شهیدی چون آقا مهدی باکری نشان داده که تربیت و فعالیت های فرهنگی در این خطه چه ریشه دارد که توانست انسان های بزرگی چون دلاوران، خط شکنان، رزمندگان جانبازان و شهدای لشگر عاشورا را تربیت کند.

وی در ادامه به تبیین ضرورت نقش پر رنگ رسانه های داخلی برای پیشبرد اهداف اعالیه انقلاب پرداخت گفت: با وجود آنکه انقلاب ما که شمه کوچکی از برنامه سعادت بخش قرآن است دشمنان با امپراطوری رسانه ای که در اختیار دارند درصدد خفه کردن حقیقت در نطفه هستند اما پیام اسلام حقیقی به هر کجا رفته تاثیر روز افزون خود را بر ملت ها گذاشته همچنان که امام با قیام خود این کار انجام داد و اثر بخشی پیام امام به دلیل جذابیت های خود امام نبوده بلکه تاثیر استقبال مردم از اسلام راستین است.

مسئول روابط عمومی سپاه گفت: این امپراطوری ها با داشتن شبکه های گسترده و کانال متعدد، اطلاع رسانی نمی کنند بلکه ایده پردازی و فکر سازی می کنند و به مخاطب القا می کنند که نیاز به فکر کردن شما نیست بلکه هر آنچه که شما می خواهید ما آماده می کنیم.

وی  افزود: کار این شبکه گسترده رسانه ای به جای بیان واقعیت ها تصویری  سازی است چون نمی خواهند واقعیت هایی چون ظلم به فلسطین، جنگ عراق و افغانستان، یمن و امروز در سوریه، عراق و یمن … بیان کنند بلکه با این هجمه در صدد انحراف کردن افکار از موضوع فلسطین هستند تا امنیت رژیم صهیونیستی تامین شود و در این مسیر اگر هم دروغی را به مخاطب ارائه دهند در بمباران اطلاعاتی دروغ های خود را پوشش و از ذهن مخاطب پاک می کنند برای همین است که با وجود گذشتن سالها از حمله نظامی آمریکا به عراق به بهانه پیدا کردن سلاح کسی دنبال این موضوع نیست پس سلاح اتمی کجاست؟

شریف تاکید کرد:  با همه ظلم هایی اربابان رسان های دنیا  در جهان انجام می دهند ولی افکار عمومی بر علیه آنها  طغیان نمی کند. چرا؟ برای اینکه این شبکه گسترده با قدرتی که دارند اجازه فکر کردن به افکار عمومی را نمی دهند و با خلق مساله جدید افکار عمومی را به آن سمت جهت می دهند.

وی افزود: در همین زمینه می بینیم که کشوی چون عربستان با وجود نداشتن دموکراسی، آزادی بیان برای زنان و عموم جامعه و بسیاری دیگر از آیتم ها به راحتی به دیگر کشورهی منطقه حمله می کند و خونریزی به پا می کند و یا فاجعه منا که در این کشور خلق شد هیچ گاه از سوی کشورهای دیگر مورد سوال  و اعتراض قرار نگرفت و این عدم اعتراض به دلیل سانسور این حقیقت ها از سوی امپراطوری رسانه ای بر علیه حقیقت هاست.

وی تصریح کرد: بنابر این رسانه های ما امروز  باید در مسیر روشن کردن این واقعیت ها گام بردارند ضعف به جایی رسیده که در سایه اقدامات همین امپراطوری رسانه ای صهیونیستی-سعودی به نسل جوان ما که دوران رژیم فاسد پهلوی را درک نکرده و واقعیت های زمان دفاع مقدس و انقلاب را ندیده این رژیم را مدرن جا می زنند!

وی متذکر شد: منکر کم‌کاری‌ها در کشور نیستیم، اگر نگاه کلانی به کشور انداخته شود، چالش‌های جزئی نیز احساس می‌شود؛ سپاه پاسداران در نظر دارد تا در سال آینده علاوه برافزایش نیروی نظامی در کشور، در حوزه اشتغال‌زایی برای جوانان اقدامات مؤثری انجام دهد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اصحاب رسانه خواستار بیان واقعیت ها شد و خاطرنشان کرد: نباید در بیان وقایع اغراق کرد بلکه باید واقعیت ها را آن طور که هست بیان و منعکس کرد تا مردم در جریان امور قرار بگیرند هرچند کاستی هایی نیز باشد.

شریف در ادامه به نقش سازنده سپاه در حفظ  و دفاع دستاوردهای انقلاب بر اساس قوانین مصرح اساسی اشاره کرد گفت: بر خلاف تمام هجمه هایی که به سپاه در خصوص ورود به عرصه های گوناگون وارد می کنند باید بگوییم که سپاه بر اساس ماموریت های محوله بر اساس قانون اساسی و قوانین مصوب مجلس در جهت دفاع و پیشیرد اهداف انقلاب ظاهر شده است.

وی ادامه داد: اگر امروز جنگ اقتصادی است سپاه آماده همکاری با دولت برای اجرای پروژه های بزرگ ملی است به عنوان نمونه به زودی پالایشگاه تمام ایرانی ستاره خلیج فارس را که با ظرفیتی بالاتر از تمام پالایشگاه موجود در کشور توسط قرارگاه سازندگی سپاه ساخته و مورد بهره برداری قرار می گیرد و کشور را از واردات بنزین بی نیاز می کند. با وجود آنکه کشور ما نزدیک به ۱۰۰ سال است تولید کننده نفت خام بوده اما نتوانسته درزمینه تولید مشتقات مهم نفتی گام بردارد و در سالهای اخیر از این نقطه مورد تهدید و فشار بود که سپاه با هدف برداشتن این تهدید این پالایشگاه را باهمکاری دولت ساخت.

وی تاکید کرد: ما  اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم که این جنگ اقتصادی مولفه‌های خاص خودش را دارد و اینکه مقام معظم رهبری تا این حد بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند، در جهت پایدار کردن اقتصاد و همچنین پیروزی در این جنگ اقتصادی است؛ چرا که اقتصاد مقاومتی ایجاد تولیدی همراه با دانش است که بتواند بازارهای بزرگ را درنوردد.

وی با اشاره به اینکه در دوران جدید علاوه بر این که سپاه از حوزه امنیتی، نظامی و دفاعی غافل نشده، در حوزه اشتغال و خودکفایی مردم هم جهت استحکام درونی نظام وارد میدان شده است، افزود: سپاه در حال حاضر بیش از ۳۴ هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور اجرا کرده و در دست اجرا دارد، ضمن اینکه ۱۵۰ پروژه بزرگ نیز برای جلوگیری از فرار مغزها در کشور در دست اجرا داریم.

سردار شریف با اشاره به اینکه ۲۲۰ هزار نفر در قرارگاه خاتم‌الا‌نبیاء مشغول به کار هستند، تشریح کرد: کمتر از دو هزار نفر آنان پاسدار بوده و مابقی جوانان مستعد کشورمان هستند؛ همچنین توانمندسازی مردم در حوزه‌ی اقتصادی نیز اراده‌ی سپاه پاسداران بوده و در این راستا نیز همت خود را به کار بسته‌ایم.

مسئول روابط عمومی سپاه در پاسخ به سوال خبرنگار تبریزبیدار در خصوص اینکه” تصمیم اجرای  آزمایش های موشکی تنها از سوی سپاه گرفته می شود یا تصمیم مسئولین نظام بوده ” گفت: تمامی آزمایش های موشکی با زمان بندی منظم بدون توجه شرایط در شورای عالی امنیت ملی که ریاست آن بر عهده ریس جمهور بوده و مصوبات آن به تایید مقام معظم رهبری می رسد صورت می گیرد و بر خلاف آنچه عنوان می شود زمان بندی این رزمایش ها به شرایط روز ربطی ندارد.

وی تصریح کرد: برنامه موشکی و برجام را دو مقوله‌ی جدا از هم دانست ، قطعاً اگر قدرت‌مندی و عبور نظام از گردنه‌ها نبود دشمن هرگز حاضر به مذاکره نمی‌شد و این ناشی از قدرت دشمن نبوده بلکه ناشی از قدرت‌مندی ایران بود که حاضر به مذاکره با ایران شدند.

این گزارش می افزاید در پایان این نشست خبری، جعفر اسکندری به عنوان مسئول جدید روابط سپاه عاشورا به اصحاب رسانه استان معرفی و از زحمات اصغری در این سمت قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.