کد خبر : 10327
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مارس 2015 - 1:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نمایشگاه نقاشی دادور افتتاح شد بسته هستند

نمایشگاه نقاشی دادور افتتاح شد

نمایشگاه نقاشی دادور افتتاح شد

به گزارش اهروصال، در آیین افتتاح این نمایشگاه حسین دوستی، پژوهشگر فعال اهری طی سخنانی از اهمیت برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان اهر و نقش آن در رشد و توسعه این شهرستان سخن گفت. وی در ادامه گسترش کارهای هنری را بسترساز آرامش و نشاط در جامعه عنوان کرد. در ادامه محمد صادق

به گزارش اهروصال، در آیین افتتاح این نمایشگاه حسین دوستی، پژوهشگر فعال اهری طی سخنانی از اهمیت برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان اهر و نقش آن در رشد و توسعه این شهرستان سخن گفت. وی در ادامه گسترش کارهای هنری را بسترساز آرامش و نشاط در جامعه عنوان کرد.
در ادامه محمد صادق دادور از پیشینه و سوابق کار هنری خود گفت و از سبک هنری اش با عنوان « داد» در نقاشی سخن به میان آورد.
دادور در ادامه با اشاره به این که پس از سی سال خدمت در آموزش و پرورش بازنشسته شده ام، گفت: علاوه بر هنرکده، ۱۵ سال در برخی مدارس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاس های آموزشی داشته ام.
این هنرمند اهری در ادامه افزود: در بیان اهمیت هنر به دو جمله بسنده می کنم. اول این که مقام معظم رهبری فرموده است؛ « هر اندیشه ای که در قالب هنر نگنجد ماندگار نیست». و عبارت دوم از نیمایوشیج است که گفته است؛ « قبل از هنرمند بودن باید انسان بود».
دادور در پایان از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره آموزش و پرورش، اداره کتابخانه های عمومی و بسیج هنرمندان شهرستان اهر به خاطر همکاری شان در برگزاری این نمایشگاه و مسئولان و هنرمندانی که در آیین افتتاح حضور یافته بودند، تشکر کرد.
این نمایشگاه از ۱۶ الی ۲۱ اسفندماه در کتابخانه عمومی آیت الله نجفی اهری دایر می شود. زمان بازدید این نمایشگاه طی روزهای اعلام شده از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و همچنین از ساعت ۱۵ تا ۱۹ عصر دایر خواهد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.