کد خبر : 102938
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فوریه 2017 - 9:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای چراغ دومین جشنواره تئاتر احیای دریاچه ارومیه در تبریز روشن شد بسته هستند

چراغ دومین جشنواره تئاتر احیای دریاچه ارومیه در تبریز روشن شد

چراغ دومین جشنواره تئاتر احیای دریاچه ارومیه در تبریز روشن شد

دومین جشنواره فرهنگی و هنری تئاتر احیای دریاچه ارومیه در بخش هنرهای نمایشی در تئاتر شهر تبریز آغاز شد.

به گزارش اهروصال به نقل از  مهر، احمد رجب پور دبیر دومین جشنواره تئاتر دریاچه ارومیه پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اظهار داشت: فراخوان این جشنواره با استقبال گسترده هنرمندان جوان تئاتر آذربایجان شرقی قرار گرفت و تعدد ۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید.

وی تصریح کرد: پس از بازبینی آثار دریافت شده، در نهایت ۱۲ نمایش به بخش رقابتی دومین جشنواره ی فرهنگی و هنری تئاتر احیای دریاچه ارومیه در بخش هنرهای نمایشی راه یافت.

به گفته رجب پوردر این دوره از جشنواره آثاری از شهرهای تبریز، بناب، مرند و اهر از روز ۱۱ بهمن ماه رقابت های خود را آغاز کرده اند.

وی با دعوت از علاقمندان به هنرهای نمایشی برای دیدن نمایش های جشنواره خاطرنشان کرد: این آثار در زمان های ۱۰ الی ۲۰ دقیقه ای تولید و ارائه می شود.

رجب پور همچنین یادآور شد: در بخش فیلمنامه نویسی نیز تعداد ۱۰ اثر شرکت دارند که هیئت داوران در روز ۱۴ بهمن ماه، منتخبین هر دو بخش را اعلام خواهد کرد.

گفتنی است در روز نخست دومین جشنواره ی فرهنگی و هنری تئاتر احیای دریاچه ارومیه، نمایش های «دم» به کارگردانی نقی یحیای، «چمچه خاتون» به کارگردانی علی برنون، «او با شماست» به کارگردانی امین حاجی اکبری، «سمفونی اشک های نریخته» از محمدحسین داوودی و نمایش «باران» به کارگردانی محمد یوسفی زاده به اجرا درآمد.

عصر سه شنبه ۱۲ بهمن و در دومین روز از جشنواره تئاتر دریاچه ارومیه نیز آثار «سونسوز سوسوزلیق» به کارگردانی نسیم افشاریان، «خدایی که روی اسکله بود» اثر علی پاداش اصل و نمایش «سایلی نفس» به کارگردانی عباس خلیلی به روی صحنه خواهد رفت.

بعد از ظهر چهارشنبه و در آخرین روز از دومین جشنواره ی فرهنگی و هنری تئاتر احیای دریاچه ارومیه آثار «سوسامشام سو» به کارگردانی امین رجب پور، «آوای باران» اثر جهانگیر چالاکی، «سفرهای مهندس» به کارگردانی مهدیه ثالث و نمایش «تراژدی آب» به کارگردانی علی احمدی به اجرای عمومی درخواهد آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.