کد خبر : 102781
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 ژانویه 2017 - 14:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اتحاد آمریکایی ها با اقدامات ترامپ از بین رفته و در آستانه فروپاشی است بسته هستند

اتحاد آمریکایی ها با اقدامات ترامپ از بین رفته و در آستانه فروپاشی است

اتحاد آمریکایی ها با اقدامات ترامپ از بین رفته و در آستانه فروپاشی است

اهروصال: فرماندار شهرستان اهر گفت: در زمان انقلاب امام راحل با رهنمودهای خود تمامی ملت ایران را همدل و همصدا کرد تا کشور را از چنگال رژیم پهلوی آزاد کردند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمد عابدی در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان با امام جمعه اهر که به مناسبت آغاز دهه فجر انجام شد اظهار داشت: ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی‌ها که قصد نابودی دین اسلام و تشیع را داشتند ایستادگی کرده و انقلاب را به پیروزی رساندند و اکنون استکبار جهانی با تشکیل گروهک‌های تروریستی داعش درصدد ضربه زدن به جهان تشیع و اسلام است.

وی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی در تداوم و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأثیر زیادی دارد، افزود: در زمان انقلاب امام راحل با رهنمودهای خود تمامی ملت ایران را همدل و همصدا کرد تا کشور را از چنگال رژیم پهلوی آزاد کردند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: شخصیت امام خمینی(ره) در بین رهبران جهان، شخصیتی کم‌نظیر و بی‌نظیر بود.

عابدی بابیان این‌که آموزه‌های امام خمینی(ره) نظام مقدس جمهوری اسلامی را از گزند معاندان و دشمنان برای صدها سال بیمه کرده است، گفت: با دشمنی‌هایی که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با ایران می‌کند قطعاً بدانند که مردم انقلابی توطئه‌های آن‌ها را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) جزء کسب رضایت پروردگار متعال به چیز دیگری فکر نمی‌کرد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) محبوب دل‌های تمامی ملت ایران بود و اکنون رهبری نظام و انقلاب بعد از ایشان به امام خامنه‌ای محول شده که ایشان از انقلاب تاکنون اجازه نداده‌اند حتی یکی از اهداف و توطئه‌های دشمنان در کشور عملی شود درحالی‌که اگر اهداف دشمن عملی می‌شد شاید در این وضعیت و اقتدار نبودیم.

فرماندار شهرستان اهر یکی از اصلی‌ترین رمز پیروزی نظام و انقلاب در مقابل توطئه‌های دشمنان وحدت عنوان کرد، گفت: دوران دفاع مقدس و انقلاب نمونه‌هایی از وحدت ملت ایران بود و اگر در زمان جنگ مردم با وحدت و همدلی بسیج را تشکیل نمی‌دادند دشمنان بر کشور و ملت ایران سلطه می‌یافت به‌طوری که اگر تاکنون توانسته‌ایم بر توطئه‌های دشمنان غلبه کنیم آن‌هم بر سر وحدت بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.