کد خبر : 102451
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 ژانویه 2017 - 9:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای راه ۱۵۰ روستای اهر به دلیل بارش برف سنگین همچنان مسدود است بسته هستند

راه ۱۵۰ روستای اهر به دلیل بارش برف سنگین همچنان مسدود است

راه ۱۵۰ روستای اهر به دلیل بارش برف سنگین همچنان مسدود است

اهروصال: رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر گفت: در حال حاضر راه ارتباطی ۱۵۰ روستای شهرستان اهر به دلیل بارش برف سنگین همچنان مسدود است.

قاسم قمری در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به آخرین وضعیت جاده ها و راه های ارتباطی روستاهای شهرستان اهر، اظهار داشت: با توجه به اینکه حجم برف در برخی نقاط جاده ها به بیش از نیم متر می رسد ولی ۳۰ دستگاه سنگین و نیمه سنگین اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اهر در ۵ اکیپ و ۷۰ نفر پرسنل به نمک پاشی و برف روبی محورهای مواصلاتی و روستایی مشغول هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر با اشاره به اینکه از مجموع ۲۵۰ روستای محاصره در برف شهرستان اهر راه ۱۰۰ روستا بازگشایی شد، افزود: در حال حاضر راه ارتباطی ۱۵۰ روستای شهرستان اهر به دلیل بارش برف سنگین همچنان مسدود است.

قمری بابیان اینکه از شدت بارش برف و کولاک در گردنه های برف گیر شهرستان اهر کاسته شده است، گفت: تمامی اکیپ های راهداری از بدو شروع بارش ها تاکنون محورهای مواصلاتی را برف روبی و نمک پاشی می کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شهروندان و مسافران از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند، یادآور شد: کسانی که قصد تردد در جاده ها را دارند بایستی از داشتن زنجیر چرخ و سالن بودن خودرو اطمینان حاصل کرده و قبل از حرکت با شماره گیری ۱۴۱ از وضعیت راه ها اطلاع یابند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر در پایان از نجات یک زن باردار در این شهرستان خبر داد، خاطرنشان کرد: پس از اطلاع از وضعیت یک مادر باردار در روستای کسانق با همکاری راهداران و دستگاه های امدادرسان نسبت به نجات این مادرباردار اقدام کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.