کد خبر : 102336
تاریخ انتشار : شنبه 28 ژانویه 2017 - 10:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای راه ۵۰ درصد روستاهای اهر و هوراند مسدود شد/ تلاش ۷۰ نفر راهدار برای بازگشایی راه‌های روستایی بسته هستند

راه ۵۰ درصد روستاهای اهر و هوراند مسدود شد/ تلاش ۷۰ نفر راهدار برای بازگشایی راه‌های روستایی

راه ۵۰ درصد روستاهای اهر و هوراند مسدود شد/ تلاش ۷۰ نفر راهدار برای بازگشایی راه‌های روستایی

اهروصال:رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر از مسدود شدن بیش از ۵۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان‌های اهر و هوراند به دلیل بارش برف سنگین خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۳۰ دستگاه سنگین و نیمه سنگین اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اهر در ۵ اکیپ و ۷۰ نفر پرسنل مشغول به برف‌روبی و مسیر گشایی در محورهای اصلی و راه‌های روستایی هستند.

قاسم قمری در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به بارش برف سنگین در منطقه ارسباران، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد بارش بیش از ۲۵ سانتی‌متر در شهرستان‌های اهر و هوراند بوده‌ایم و در گردنه‌های گویجه بئل و سامبران اهر بارش برف همراه با کولاک است.

وی از مسدود شدن بیش از ۵۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان‌های اهر و هوراند به دلیل بارش برف سنگین خبر داد و افزود: هم‌اکنون ۳۰ دستگاه سنگین و نیمه سنگین اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر در ۵ اکیپ و ۷۰ نفر پرسنل مشغول به برف‌روبی و مسیر گشایی در محورهای اصلی و راه‌های روستایی هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر اضافه کرد: وضعیت فعلی گردنه گویجه بئل مطلوب است و از این گردنه تا روستای ینگجه هریس در این حد فاصل کولاک گزارش می‌شود.

قمری بابیان اینکه در محور اهر – هوراند محدوده روستای سامبران شاهد کولاک شدید برف هستیم، خاطرنشان کرد: در محورهایی که کولاک نداریم با مشکل خاصی روبر نمی‌شویم و در محل‌هایی که کولاک و برف وجود دارد خدمات راهداری کمتر به چشم می‌آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.