کد خبر : 102171
تاریخ انتشار : جمعه 27 ژانویه 2017 - 11:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دهه فجر مناسب‌ترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان است بسته هستند

دهه فجر مناسب‌ترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان است

دهه فجر مناسب‌ترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان است

اهروصال: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین جوانان، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین نتایج پیروزی این انقلاب بزرگ باید در جامعه تبیین شود و تمامی ما نیز وظیفه‌داریم که در این راستا وارد عمل شده و به روشنگری بپردازیم.

علی احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر در ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: این اداره در راستای گرامیداشت دهه‌ی مبارک فجر اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی کرده که همایش ائمه جماعات، هیئت‌امنا، خادمان مساجد و امام‌زادگان(ع) از جمله‌ی آن است.

وی ادامه داد: غبارروبی امام‌زادگان(ع)، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن، شرکت در برنامه‌های شهرستانی و … نیز از جمله‌ی برنامه‌هایی است‌ که در دهه‌ی مبارک فجر در شهرستان اهر توسط اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان انجام می‌گیرد.

احمدزاده یادآور شد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان علاوه بر ویژه‌برنامه‌هایی که برای گرامیداشت این دهه‌ی مبارک برگزار می‌کند در دیگر برنامه‌های شهرستانی نیز همکاری کرده و در این راستا حضور فعالی خواهد داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر با تأکید بر لزوم روشنگری در خصوص تأثیرات و نتایج پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: تمامی این برنامه و مراسم‌های گرامیداشت ایام مبارک دهه‌ی فجر در راستای روشنگری در بین آحاد جامعه و به‌ویژه جوانان است تا از اهمیت و تأثیرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آگاه شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.