کد خبر : 101551
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 ژانویه 2017 - 17:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش ۶ درصدی ازدواج در ۹ ماهه اول امسال در اهر بسته هستند

افزایش ۶ درصدی ازدواج در ۹ ماهه اول امسال در اهر

افزایش ۶ درصدی ازدواج در ۹ ماهه اول امسال در اهر

اهروصال: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اهر از ثبت یک هزار و ۲۴۱ مورد ازدواج با افزایش ۷۰ موردی نسبت مدت مشابه و نیز ثبت ۲۳۱ مورد طلاق با کاهش ۲۳ موردی با احتساب شهرستان های منطقه ارسباران نسبت به مدت مشابه در ۹ ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، ابراهیم نیک نظر در چهارمین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان اهر ضمن ذکر مواردی از سومین جلسه این شورا اظهار داشت: جلسه تجمیع گورستانها و غسالخانه ها با محوریت شهرداری انجام نشده که امیدواریم به زودی این جلسه نیز تشکیل گردد.

وی به بیان برخی از وقایع شهرستان اهر پرداخت و گفت: در ۹ ماهه اول امسال ۲ هزار و ۹۶ مورد ولادت در شهرستان اهر با کاهش ۱۲ مورد نسبت به مدت مشابه سال گذشته اتفاق افتاده است

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اهر با بیان اینکه مهلت قانونی وقایع حیاتی (ولادت) ۱۵ روز است و دیگر ادامه داد: متاسفانه شاهدیم که در برخی از مراکز درمانی گواهی ولادت تحویل صاحب واقعه داده می شود که آنها نیز بعد از مدت قانونی یعنی ۱۵ روز به اداره ثبت احوال می اورند و این امر باعث تاخیر در کار این مجموعه می شود.

نیک نظر با ذکر اینکه متاسفانه در برخی مواقع گواهی ولادت به درستی نوشته نمی شود که این امر نیز باعث ایجاد اخلال در کار اداره ثبت احوال و مراجعه کنندگان می شود گفت: در ۹ ماهه اول امسال ۵۲۹ مورد وفات با کاهش ۲۲ مورد نسبت به مدت مشابه سال گذشته درشهرستان ثبت شده است.

وی همچنین از ثبت یک هزار و ۲۴۱ مورد ازدواج با افزایش ۷۰ موردی نسبت مدت مشابه و نیز ثبت ۲۳۱ مورد طلاق با کاهش ۲۳ موردی با احتساب شهرستان های منطقه ارسباران نسبت به مدت مشابه در ۹ ماهه اول امسال خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.