کد خبر : 96180
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 نوامبر 2016 - 20:47

میدان جدید دوآب اهر از روز دوشنبه آغاز به‌کار می‌کند/ انتقال میدان جدید دام به کیلومتر ۵ اول جاده اهر – کلیبر

میدان جدید دوآب اهر از روز دوشنبه آغاز به‌کار می‌کند/ انتقال میدان جدید دام به کیلومتر ۵ اول جاده اهر – کلیبر

اهروصال: فرماندار شهرستان اهر از آغاز به کار میدان جدید خرید و فروش دام (میدان دوآب) شهرستان اهر از روز دوشنبه خبر داد، گفت: میدان جدید دوآب اهر یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و سند تدبیر و توسعه شهرستان تحقق یافت.

سید محمد عابدی فرماندار اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: میدان دوآب سابق شهرستان اهر به دلیل نبود زیرساخت‌های کافی و خرید و فروش دام به‌صورت سنتی انجام می‌شد به محل جدید انتقال‌یافته و از فردا (دوشنبه یکم آذرماه) در محل جدید خرید و فروش انجام خواهد شد.

فرماندار اهر با تأکید بر اینکه میدان جدید دوآب اهر از جاده مشکین‌شهر به کیلومتر ۵ اول جاده اهر – کلیبر انتقال‌یافته است، افزود: میدان خرید و فروش دام قدیم شهرستان اهر به لحاظ این‌که سلامت مردم را تهدید می‌کرد و در فاصله نزدیک شهر اهر قرارگرفته بود در هنگام بروز بیماری‌های مشترک انسان و دام برای مردم خطرآفرین می‌شد به محدوده خارج از شهر منتقل شد.

وی اضافه کرد: پروژه میدان دوآب جدید اهر جزو طرح‌های اقتصاد مقاومتی و سند تدبیر و توسعه شهرستانی بوده که در برش استانی و شهرستان مورد تأکید بیش از پیش ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی قرارگرفته است.

هزینه بیش از ۴ میلیارد تومانی برای احداث پروژه میدان جدید دوآب اهر

فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان اهر بابیان اینکه برای پروژه میدان جدید دوآب اهر بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه شده است، اظهار کرد: پروژه میدان خرید و فروش دام شهرستان اهر توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث و در اختیار مردم این شهرستان قرارگرفته است.

عابدی با اشاره به امکاناتی که در میدان جدید دوآب شهرستان اهر تهویه شده است، خاطرنشان کرد: سرویس‌های بهداشتی، احداث سوله جهت نگهداری دام‌های سبک و سنگین، تخلیه دام، حوضچه‌های ضدعفونی خودروهای حامل دام و خود دام، اماکن جداسازی دام‌های سبک و سنگین، مرکز خدماتی و ایجاد ساختمان استقرار اداره دامپزشکی شهرستان اهر ازجمله امکانات و خدمات در میدان جدید دوآب این شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
يولدان كئچن پنج‌شنبه , 29 دسامبر 2016 - 23:54

سلام
جناب آقای فرماندار شما هم خوب می دانید، ما هم خوب می دانیم که برعکس بقیه موارد چنین طرح هایی را نباید کاملا دست بخش خصوصی سپرد، چرا که میدان دواب اجتماعی کاملا عمومی هست و اگر دولت مستقیما آن را اداره نکند و بر آن نظارت دقیق نداشته باشد خیلی زود اوضاع به هم می خورد!
بهترین راه حل: “میدان دواب” تحت کنترل و نظارت مستقیم دولت و به کارگیری نیروهای قراردادی در اداره همه جانبه آن. تمام!

نظرات بسته شده است.