کد خبر : 90446
تاریخ انتشار : جمعه 30 سپتامبر 2016 - 12:44

تشریح برنامه های هفته ناجا در شهرستان اهر

تشریح برنامه های هفته ناجا در شهرستان اهر

اهروصال: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهر برنامه های هفته ناجا در شهرستان اهر را تشریح کرد.

سرهنگ یونس منفرد به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی از روز نهم الی پانزدهم مهرماه نام‌گذاری شده که امسال با برگزاری برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان اهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته ناجا ، گفت: در طول این هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ترافیکی به اجرا گذاشته می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهر هفته ناجا را هفته همراهی مردم و اقتدار پلیس برای تحقق امنیت پایدار عنوان کرد و ابراز داشت: امسال هفته ناجا با عنوان ” همه باهم برای امنیت و آرامش” نام‌گذاری شده که امیدواریم این شعار همیشه در جامعه حاکم باشد.

منفرد تعدادی از برنامه‌های هفته ناجا در شهرستان اهر را نام برد و گفت: در هفته ناجای امسال برنامه‌های متنوعی همچون؛ دیدار با امام‌جمعه شهرستان، رژه موتورسواران قانونمند، شرکت کارکنان در نماز جمعه، حضور در سامانه ۱۹۷ و پاسخگویی به مردم، دیدار با خانواده معظم شهدا و … خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور در گلزار شهدا هشت سال دفاع مقدس و تجدیدی میثاق با امام راحل و رهبر معظم انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای ناجا، همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی و چندین برنامه دیگر ازجمله برنامه‌های هفته ناجا در شهرستان اهر خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
سید شنبه , 1 اکتبر 2016 - 9:55

هفته نیروی انتظامی بر سبز پوشان تلاشگر وخستگی ناپذیر وحافظان امنیت و آسایش مبارک باد.

نظرات بسته شده است.