کد خبر : 87104
تاریخ انتشار : جمعه 2 سپتامبر 2016 - 8:34

واژگونی ال نود , با ۲ کشته و ۱ مصدوم

واژگونی ال نود , با ۲ کشته و ۱ مصدوم

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ال نود خبر داد که منجر به فوت یک تن و مصدومیت شدید دو تن دیگر شد.

به گزارش اهروصال، حبیب حسینقلی زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شامگاه امروز پنجشنبه مورخه ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ در کمربندی اهر- مشکین شهر , واژگونی خودرو سواری ال نود , منجر به مرگ جوان مرد ۲۰ساله و مصدومیت دو تن دیگر را بهمراه داشت .

وی گفت:با اعلام این حادثه در ساعت ۱۹:۳۰ به اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان اهر, پایگاههای اورژانس ۱۱۵ زنجیربلاق و شماره ۱ و ۲ اهر بi محل حادثه اعزام شدند و تکنسینهای اعزامی مرگ یک جوان ۲۰ ساله را در محل تائید و دو مصدوم حادثه را که دچار صدمات شدید شده بودند پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان اهر انتقال دادند.

حسینقلی زاده گفت:کمربند ایمنی عامل اصلی نگه دارنده در حوادث ترافیکی از برخورد و صدمه نقاط حیاتی بدن, یعنی سر و سینه است و در واژگونیهای خودرو با بستن کمربند ایمنی این صدمات کاهش می یابد.

لازم به ذکر است؛ علی باباجانی نخبه اهری دیگر مصدوم این حادثه نیز که به بیمارستانی در تبریز انتقال یافته بود بر اثر جراحات وارده درگذشت. وی نفراول المپیاد شیمی در سال ۹۳ بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
حسین جمعه , 2 سپتامبر 2016 - 19:45

تسلیت برخانواده های داغدیده شان

مهدی شنبه , 3 سپتامبر 2016 - 14:50

خدا رحمت کنه…وبه پدرومادرش صبر بده…
پسر خیلی خوبی بود…

مردانی یکشنبه , 4 سپتامبر 2016 - 10:40

بنام خدا
با سلام و احترام – علت اکثر تصادف ها، جوانی راننده ها و غرور پشت فرمان نشینی است. شاید بهتر باشد در سن اعطای گواهینامه رانندگی تجدید نظر شود ( حداقل ۲۵ سال و نه ۱۸ سال )
متشکرم

ابوالفضل باباجانی دوشنبه , 5 سپتامبر 2016 - 7:54

عرض تسلیت به خانواده های داغدیده و همشهری های محترم بابت فقدان سرمایه های پاک و معنوی،عامل های زیادی در اینگونه حوادث دخیل هستند که مهمترینشان ایمنی جاده ها و ایمنی ماشین ها که هیچکدام در جاده های اهر اعمال نمی گردد و سایر مواردی که دوستان در کامنت های قبلی اشاره کرده بودند و مثلاً ایمن بودن عرض جاده ها اهمیتش کمتر از خود جاده اصلی نیست

همسایه چهارشنبه , 7 سپتامبر 2016 - 19:44

خدا رحمتشون کنه و به خونوادشون صبر زیاد بده خیلی سخته به خدا آدم تنها پسرشو که بزرگ کرده و پاک ونخبه به جامعه تحویل داده از دست بده امیدوارم خدا به مادراشون صبر ایوب بده.

نظرات بسته شده است.