کد خبر : 69925
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 آوریل 2016 - 9:41

برگزاری چهل برنامه متنوع در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

برگزاری چهل برنامه متنوع در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

اهروصال: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر گفت: ویژه‌برنامه سالگرد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی با حضور پایوران و بسیجیان در سطح شهرستان، برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار ویژه اندیشه‌های شهید مطهری، نشست صمیمی با بازنشستگان سپاه، تجلیل از مربیان عقیدتی در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش خبرنگار اهروصال، حجت‌الاسلام رستم ممی زاده در نشست خبری مسئولان سپاه ناحیه اهر با خبرنگاران ضمن تبریک میلاد امام جواد (ع) اظهار داشت:  مانند هرسال از ۱۲ اردیبهشت‌ماه مصادف با شهادت شهید بزرگوار آیت‌الله مطهری (ره) به‌عنوان هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه در سپاه نام‌گذاری شده است.

وی ضمن اشاره به برنامه‌های این هفته گفت: برنامه‌های متنوع و پرمحتوایی برای گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تدارک دیده‌شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دیدار با امام‌جمعه شهرستان، غبارروبی قبور مطهر شهدا، و دیدار با خانواده‌های شهدای عقیدتی و سیاسی اشاره کرد .

ممی زاده بابیان اینکه نزدیک به چهل برنامه متنوع توسط حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر برای این هفته تدارک دیده‌شده گفت: ویژه‌برنامه سالگرد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی با حضور پایوران و بسیجیان در سطح شهرستان، برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار ویژه اندیشه‌های شهید مطهری، نشست صمیمی با بازنشستگان سپاه، تجلیل از مربیان عقیدتی در نظر گرفته‌شده است.

وی در پایان بیان کرد: سپاه و بسیج در تعمیق معنویت و روشنگری بسیجیان با برنامه‌هایی که در طول سال اجرا می‌کنند نقش بسیار مؤثر و ارزنده‌ای در جامعه ایفا می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
کربلایی زاده سه‌شنبه , 19 آوریل 2016 - 15:31

از راهنمایی و رانندگی شهرستان اهر خواهشمندیم نسبت به جمع آوری وانت بارهای میوه فروش در خ ۳۵ متری صاحب الزمان که اصلی ترین عامل تصادف و ترافیک در این خیابان هستند اقدامی صورت گیرد .

نظرات بسته شده است.